  • 71. Data: 2011-11-21 10:47:35
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:jad8hi$e3o$1@news.onet.pl...

    > Problem polega na tym, że każdemu Hanysowi przejeżdżającemu raz na pięć
    > lat przez moją* wieś wydaje się lepiej gdzie powinien stać radar i czemu
    > służy.

    Czego nie rozumiesz w "przyznają się do tego jawnie sami włodarze"?
    A NIKowi też się coś "wydaje"?

    > A fotoradary spotykałem w Norwegi pośrodku lasu czy we Francji na
    > autostradach. I to bez żadnego ostrzeżenia.

    No ale co w związku z tym?
    Czy Norwegia lub Francja to jakieś niepodważalne wyznaczniki normalności?

    > Moje zaś doświadczenie uczy, że tak jak w Polsce rozpieszczeni są kierowcy
    > poruszający się w terenie zabudowanym to mało gdzie można spotkać.

    To chyba za mało poza Polskę jeździsz.

    > Progi zwalniające, szykany w postaci wysepek, strefy uspokojonego ruchu
    > nawet na jedynej drodze o stratusie szlaku z kategorii E prowadzącej przez
    > mało zaludnioną wieś to naturalna rzecz.

    Coś w tym złego?

    > Tyle, że to nie ma nic wspólnego z tematem wątku - jaki znaleźć wykręt by
    > uniknąć kary za popełnione wykroczenie?

    Nie ma, bo wątek czasem lubi dryfować.
    Od wczoraj na newsach siedzisz? :)

    N.

  • 72. Data: 2011-11-21 14:05:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/21/2011 1:41 AM, Nixe wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Ale nie jestem w "czechach", czymkolwiek to jest :>

    tym gorzej,
    bo skoro w czechach potrafisz to dlaczego w Polsce nie?

    > Ponownie napiszę - kompletnie niczego nie zrozumiałeś. Może wczytaj się
    > w treść, zamiast tworzyć swoje własne teorie.
    > Problem był swego czasu opisywany wielokrotnie w prasie i radary z
    > takich miejsc usunięto.

    dlaczego?
    tuz za znakiem ograniczenie predkosci nie obowiazuje? dopiero kilkaset
    metrow dalej l;ub za zakretem?

    > Nie jest więc to kwestia żadnego mojego widzimisię, tylko nadużyć ze
    > strony straży miejskiej.

    A na czym to naduzycie ma polegac? Ze mandaty dostają ci, co jada za szybko?

    Inna sprawa ze jestem za aby kontrola była widoczna, a nie z krzakow.

    > A Ty masz jakieś udziały w tej mafii, że tak żarliwie ich bronisz? :>

    pewnie. 2% zawsze dla mnie.

  • 73. Data: 2011-11-21 14:06:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/21/2011 4:02 AM, Nixe wrote:
> [...]
    > Kolejny przykład - stawianie przez gminy znaków ograniczających prędkość
    > w dowolnie wybranych miejscach, choć nie ma to żadnego uzasadnienia. Np.
    > w środku niewielkiego terenu zabudowanego nagle znak ograniczenia
    > prędkości do 40 km/h i chwilę za nim radar. Ni stąd ni zowąd na
    > szerokiej szosie poza terenem zabudowanym znak ograniczający do 70 km.h
    > i ... niespodzianka - niewiele dalej radar. To nierzadkie przypadki -
    > kto jeździ po Polsce nie tylko autostradami, ten wie. Jeśli ktoś chce
    > wierzyć, że to wszystko jest po to, by "żyło się lepiej", to gratuluję

    a w czym problem, zeby do postawionych znakow sie zastosowac?

  • 74. Data: 2011-11-21 15:04:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > dowód na co?

    Przeczytaj jeszcze raz co cytowałem.

  • 75. Data: 2011-11-21 15:14:09
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup

    > Bardzo "rzeczowy" argument, kretynie (jak już się tak wymieniamy
    > uprzejmościami).

    Nie, to ty nie masz argumentów. Raczej trudno nie zauważyć D42. Raczej byle
    drzewko nie zasłoni tak dużego znaku. Nawet jeżeli jakimś cudem nie zauważyłeś
    znaku i budynków (może pora do okulisty ?) to jakim cudem przy ostrym hamowaniu
    masz "darcie opon i lądowanie rodziny na przedniej szybie"? Czyżby w twoim aucie
    nie ma sprawnych pasów?
    Dla średniego auta droga hamowania 100-0 to ok 45 m. Jeżeli fotoradar stoi 100 m
    za znakiem to zdążyłbyś się zatrzymać. Jednak musisz przyhamować, więc bez
    problemów lekko naciskając hamulec zwolnisz do 50 km/h.
    Jak ci dzieciak wyskoczy na ulicę to też nie będziesz hamować, bo boisz się o
    przednią szybę?

  • 76. Data: 2011-11-21 15:33:35
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

> [...]
    > ostrym hamowaniu masz "darcie opon i lądowanie rodziny na przedniej
    > szybie"? Czyżby w twoim aucie nie ma sprawnych pasów?

    Teraz to wybacz, ale ja Ciebie muszę nazwać debilem :(
    Przede wszystkim dlatego, że nigdzie nie napisał_A_m, że nie zauważam znaku,
    tylko, że zauważając znak trudno jest zahamować momentalnie tak, by mijając
    go mieć na liczniku mniej niż 50 km/h.

    > Dla średniego auta droga hamowania 100-0 to ok 45 m. Jeżeli fotoradar stoi
    > 100 m za znakiem to zdążyłbyś się zatrzymać.

    Ale nie stoi 100 m za znakiem!
    Dociera to do Ciebie, że stoi_TUŻ_ZA_?

    > Jednak musisz przyhamować, więc bez problemów lekko naciskając hamulec
    > zwolnisz do 50 km/h.
    > Jak ci dzieciak wyskoczy na ulicę to też nie będziesz hamować, bo boisz
    > się o przednią szybę?

    Jesteś równie beznadziejny jak nie przymierzając strażnik miejski :-/
    Co innego hamowanie w nagłej sytuacji, a co innego hamowanie przy zbliżaniu
    się do terenu zabudowanego.
    Wiadomo, że trzeba zwolnić i się zwalnia. Ale jak wyżej - nie zawsze da się
    zwolnić tak, że mijając znak ma się na liczniku mniej niż 50 km/h. I to
    właśnie wykorzystują gminne hycle. Poszukaj sobie w googlach, to może Cię
    olśni, bo albo nadal nie rozumiesz, o czym piszę albo dla zasady rżniesz
    głupa.

    N.

  • 77. Data: 2011-11-21 17:29:46
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Kriss wrote:

    > Ciekawe czy w twoim Missouri tez policja może łamiąc prawo walić
    > mandaty.

    w Missouri nie może:)
    ale tutaj ludzie lubią płacić.
    to widać po wynikach różnych wyborów.

    moon

  • 78. Data: 2011-11-21 17:34:07
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    spp wrote:
    Rozmawiamy o tym, że jak już zostaliśmy
    > złapani to nie płaczemy, nie kombinujemy a płacimy

    Jak cię złapią łamiąc prawo, to też płacimy, ale czy "oni" płacą?
    Co z nimi, ponad prawem? Białoruś?

    moon

  • 79. Data: 2011-11-21 17:35:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/21/2011 9:33 AM, Nixe wrote:
    > . Ale jak wyżej - nie zawsze da się zwolnić tak, że mijając znak ma się
    > na liczniku mniej niż 50 km/h

    powinni ci prawko zabrac, bo ewidentnie jezdzic nie potrafisz.

  • 80. Data: 2011-11-21 17:55:39
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-21 18:34, Moon pisze:

    > Rozmawiamy o tym, że jak już zostaliśmy
    >
    > Jak cię złapią łamiąc prawo, to też płacimy, ale czy "oni" płacą?
    > Co z nimi, ponad prawem? Białoruś?

    Wracaj na zmywak.

    --
    spp