  • Data: 2006-05-24 17:55:00
    Temat: Strata paszportu a sprawa policyjna
    Od: wojtas <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Mam zamiar wyjechac do USA ( program Work and Travel ). Bede oczywiscie
    ubiegał sie o wize. Wczoraj, przeszukawszy cale mieszkanie wzdluz i
    wszerz, stwierdzilem, ze zgubilem paszport. Nie spanikowalem, pojechalem
    do Urzedu Wojewodzkiego i zlozylem podanie o przyznanie nowego paszportu w
    trybie przyspieszonym. OK. Wydaje sie, ze wszystko byloby ok , gdyby nie
    to, ze mila Pani z agencji poprzez ktora wyjezdzam oznajmila mi, ze w
    czasie wizyty w konsulacie musze okazac dowod tego, iz bylem na policji i
    zglosilem zagubienie paszportu. W zwiazku z tym mam pytanie: gdzie isc na
    policje? W miejscu zamieszkania ? Czy moze moge isc we Wrocku ( tam
    studiuje ) ? Czy konsul moze sprawiac z tego powodu jakies problemy ?

    Jestem zieloniutki jesli chodzi o ta "biurokracje", wiec z gory dziekuje
    za wszelaka pomoc i pozdrawiam.