    From: wojtas <w...@w...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strata paszportu a sprawa policyjna
    Date: Wed, 24 May 2006 19:55:00 +0200

    Witam!

    Mam zamiar wyjechac do USA ( program Work and Travel ). Bede oczywiscie
    ubiegał sie o wize. Wczoraj, przeszukawszy cale mieszkanie wzdluz i
    wszerz, stwierdzilem, ze zgubilem paszport. Nie spanikowalem, pojechalem
    do Urzedu Wojewodzkiego i zlozylem podanie o przyznanie nowego paszportu w
    trybie przyspieszonym. OK. Wydaje sie, ze wszystko byloby ok , gdyby nie
    to, ze mila Pani z agencji poprzez ktora wyjezdzam oznajmila mi, ze w
    czasie wizyty w konsulacie musze okazac dowod tego, iz bylem na policji i
    zglosilem zagubienie paszportu. W zwiazku z tym mam pytanie: gdzie isc na
    policje? W miejscu zamieszkania ? Czy moze moge isc we Wrocku ( tam
    studiuje ) ? Czy konsul moze sprawiac z tego powodu jakies problemy ?

    Jestem zieloniutki jesli chodzi o ta "biurokracje", wiec z gory dziekuje
    za wszelaka pomoc i pozdrawiam.