  • 1. Data: 2004-02-21 17:03:40
    Temat: Stracone zdjęcia z wyjazdu po ślubie.
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Dokładnie 18 lutego 2004, 14:07:12 wypalałem kartę pamięci (ze zdjęciami) na
    płytę CD w AXIO Kodak Express Malostranské náměstí 3 Praha 1 tel. : e-mail :
    m...@f...cz.
    Zapłaciłem za to 159 ,- Kč + 25 ,- Kč za płytę CD. Wracam do domu uruchamiam
    płytę i mam nie swoje zdjęcia na niej!!! A a na niej miały być zdjęcia z
    mojej jedynej podróży poślubnej.
    Co mogę zrobić, bo strasznie się zdenerwowałem, oczywiście wysłałem e-mail
    do nich (w języku polskim i angielskim) (jak również do Kodak Polska) i nie
    dostałem odpowiedzi, co jeszcze bardziej mnie zirytowało.
    Z punktu widzenia prawa pewnie proces w Polsce nie będzie możliwy, co mogę
    jeszcze zrobić?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-21 22:37:11
    Temat: Re: Stracone zdjęcia z wyjazdu po ślubie.
    Od: "lux" <lux4@ NIESPAMEROM wp.pl>

    zdjęć pewnie i tak już nie odzyskasz....a proces w Czechach? o co? o
    równowartość zapłaconej usługi ? :)

    --
    lux

  • 3. Data: 2004-02-21 22:47:05
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c18mlc$3o2$1@nemesis.news.tpi.pl>, lux wrote:
    > zdjęć pewnie i tak już nie odzyskasz....a proces w Czechach? o co? o
    > równowartość zapłaconej usługi ? :)

    No co Ty, o wyprocesowanie trzystu milionów dolarów za straty moralne,
    wiesz, jak w hamerykańskich filmach.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2004-02-22 07:37:07
    Od: "Bob" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    .

    > No co Ty, o wyprocesowanie trzystu milionów dolarów za straty moralne,
    > wiesz, jak w hamerykańskich filmach.

    Dzięki za pomoc, takie porady to w przedszkolu dostanę. Jak by Ci skasowali
    zdjęcia z podróży i pobrali za to pieniądze to byś inaczej rozmawiał.

  • 5. Data: 2004-02-22 15:27:28
    Od: "Marcin Szczygielski" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bob" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    skasowali
    > zdjęcia z podróży i pobrali za to pieniądze to byś inaczej rozmawiał.

    Hmm z tego co jest w polsce to mozesz sie tylko upominac o zwrot zapłaconych
    pieniedzy.

    Marcin