  • 1. Data: 2004-02-21 17:04:52
    Temat: Dlaczego Celnik tak postepuje
    Od: "Wiola" <w...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow
    Mam takie pytanie, a mianowicie przyszla mi paczka z zagranicy - CHINY, z
    paczka faktura ale niestety nie na wszystkie rzeczy znajdujace sie w paczce.
    No i zaczelo sie oczywiscie... Paczka byla podarunkiem ale zostala
    zatrzymana przez celnika i od razu pojechalam wyjasnic sprawe. Na fakturze
    brakowalo 5 zegarkow (jakies badziewie chinskie) wiec celnik powiedzial ze
    musi byc faktura na te zegarki bo on nie jest w stanie okreslic wartosci
    (bardzo mnie to dziwi bo przeciez jakies cenniki maja na podstawie ktorych
    okreslaja wartosci roznych towarow ) i jezeli nie dostarcze takiej faktury
    to UC bedzie wzywal rzeczoznawce, ktory jak powiedzial celnik skasuje pare
    setek!!!!! i przeciagnie sie to pare miesiecy. PROSZE POMOZCIE CO MAM ZROBIC
    GDYZ W ZASADZIE NIE JESTEM W STANIE ZALATWIC TAKIEJ FAKTURY. DLACZEGO CELNIK
    CHCE WZYWAC RZECZOZNAWCE I CZY MA DO TEGO PRAWO. PROSZE PODAJCIE MI PODSTAWE
    PRAWNA W KODEKSIE CELNYM JEGO POSTEPOWANIA

    DZIEKUJE WSZYSTKIM
    POZDRAWIAM
    WIOLA