  • 1. Data: 2007-04-12 13:28:43
    Temat: Upomnienie za nieoplacony postój odebrałem po 5 latach i JEDNYM DNIU (Szczecin)
    Od: "Br" <b...@w...pl>

    Witam, otrzymałem wezwanie z urzedu miejskiego do zapłaty za postój
    nieopłacony w latach 2002-2004

    1) Czy SPP ma prawo po tak długim czasie ścigać mnie - przecież nie jestem
    w stanie dojść kto w tym czasie używał samochodu (zakładam ,że parkowała bez
    biletu żona , z którą rozwiodłem się w 2004 roku )

    2) dwie pozycje przekraczają 5 lat - upomnienie odebrałem 5lat i jeden dzień
    później niż miał miejsce nieopłacony postój- czy przynajmniej tu mam szansę
    na skuteczne odwołanie się

    pozdr