    From: "Tojatom" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Stłuczka
    Date: Mon, 1 Aug 2005 17:58:48 +0200

    Witam
    Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda w świetle prawa taka sprawa:
    "sprawca" najechał na mój pojazd,i spisał oświadczenie,w którym przyznaje i
    zobowiązuje się pokryć koszty naprawy mojego pojazdu(nie mam numeru jego
    polisy).
    Pieniądze chce wypłacić koło 10 sierpnia(wtedy będzie miał pieniądze).
    Teraz pytanie:
    -czekac spokojnie do 10,czy jechac jutro do niego,by spisać protokół
    kolizji,lub kazac mu od razu wypłacić pieniądze.

    Ps.gość wydaje się być wiarygodny,podał nawet gdzie pracuje

    Pozdrawiam
    tojatom