  • 1. Data: 2005-08-01 15:58:48
    Temat: Stłuczka
    Od: "Tojatom" <t...@o...pl>

    Witam
    Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda w świetle prawa taka sprawa:
    "sprawca" najechał na mój pojazd,i spisał oświadczenie,w którym przyznaje i
    zobowiązuje się pokryć koszty naprawy mojego pojazdu(nie mam numeru jego
    polisy).
    Pieniądze chce wypłacić koło 10 sierpnia(wtedy będzie miał pieniądze).
    Teraz pytanie:
    -czekac spokojnie do 10,czy jechac jutro do niego,by spisać protokół
    kolizji,lub kazac mu od razu wypłacić pieniądze.

    Ps.gość wydaje się być wiarygodny,podał nawet gdzie pracuje

    Pozdrawiam
    tojatom

  • 2. Data: 2005-08-01 17:31:02
    Temat: Re: Stłuczka
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Napisz nam ,gdy będziesz "wyrolowany" bo facet się wszystkiego wyprze !!!

  • 3. Data: 2005-08-01 19:59:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tojatom" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > -czekac spokojnie do 10,czy jechac jutro do niego,by spisać protokół
    > kolizji,lub kazac mu od razu wypłacić pieniądze.

    Skoro się umówiłeś na 10, to ja bym już czekał. Jeśli będzie chciał Cię
    wyholować to i jutro może się zacząć kłopot. Z drugiej strony takie
    oświadczenie, to wbrew pozorom bardzo silny argument.

  • 4. Data: 2005-08-01 20:34:57
    Od: "Tojatom" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości

    > Skoro się umówiłeś na 10, to ja bym już czekał. Jeśli będzie chciał Cię
    > wyholować to i jutro może się zacząć kłopot. Z drugiej strony takie
    > oświadczenie, to wbrew pozorom bardzo silny argument.

    Dzieki za słowa otuchy,zaczekam do 10,zwłaszcz ze chodzi o kwote około
    300pln,chyba sie nie bedzie szmacił;
    mam jego namiary,bede go nachodził w dzień i w nocy :-)

    Pozdrawiam
    tojatom