  • Data: 2003-11-19 21:47:20
    Temat: Stempel w legitymacji studenckiej
    Od: Piotr Śmiech <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam następujący problem. Jestem studentem studiow wieczorowych w
    panstwowej uczelni. Jestem wpisany na liste studentow, posiadam wazny
    indeks, itp. Ze wzgledu na trudna sytuacje finansowa nie zaplacilem I
    raty czesnego (termin platnosci minal kilka dni temu). Mam zamiar
    zaplacic, jak tylko dostane wyplate od pracodawcy. Uczelniany system
    komputerowy nalicza mi codziennie odstetki ustawowe.

    Czy w tej sytuacji uczelnia moze odmowic podsteplowania legitymacji
    studenckiej?

    Jako student posiadam zobowiazanie finansowe wobec uczelni. Czy ta nie
    posiada zadnych zobowiazan wobec mnie? Jestem studentem, wiec mam
    prawo do ulgi. W dodatku to nie uczelnia finansuje ulge. Na koniec
    dodam, ze termin platnosci wypadal PO uplywie waznosci legitymacji,
    czyli, zeby utrzymac waznosc legitymacji nalezalo zaplacic wczesniej!

    Z gory dzieki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Piotrek