  • 1. Data: 2002-03-16 23:11:57
    Temat: Re: Star Office 5.2 w firmie -brak faktury
    Od: "remi" <h...@i...pl>

    Wydaje mi sie, ze wystarczy posiadac oryginalna plyte Chipa

    Remigiusz Galazka
    (22) 33 11 555 w 106
    0 501 415 234

  • 2. Data: 2002-03-16 23:27:06
    Temat: Star Office 5.2 w firmie -brak faktury
    Od: "Mafox" <m...@p...fm>

  • 3. Data: 2002-03-16 23:31:40
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

> [...]

    > programem na plycie (CHIP
    > SPECIAL STAR OFFICE) zostala kupiona na gieldzie bez faktury?

    Było wałkowane. Jesli Ci zalezy na fakturze, idz do EMPIK-u i kup gazetę
    na fakturę jeszcze raz. IMHO wydatek sie opłaci.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 4. Data: 2002-03-17 00:00:06
    Od: "Mafox" <m...@p...fm>

    Nie zalezy na fakturze,ale wlasnie czy bez faktury mozna legalnie uzywac w
    firmie.
    btw. gazeta z plyta jest z lipca zeszlego roku

  • 5. Data: 2002-03-17 08:15:26
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Sun, 17 Mar 2002 01:00:06 +0100, "Mafox"
    <m...@p...fm> napisałbył:

    >Nie zalezy na fakturze,ale wlasnie czy bez faktury mozna legalnie uzywac w
    >firmie.
    >btw. gazeta z plyta jest z lipca zeszlego roku

    Można używać. Nie wpisuj tego w żadne ewidencje...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 6. Data: 2002-03-17 11:28:10
    Od: Piotr <f...@o...poczta.pl>

    SO można ściągnąć z internetu (legalnie).
    Piotr

  • 7. Data: 2002-03-17 12:29:48
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 17 Mar 2002, Piotr wrote:

    > SO można ściągnąć z internetu (legalnie).

    To jeszcze nie przesądza o tym że licencja zezwala go stosować w firmie.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 8. Data: 2002-03-17 15:05:32
    Od: "Cudny" <c...@w...pl>

    Licencja Star Office 5.2 PL pozwala na używanie programu zarówno w celach
    prywatnych jak i komercyjnych - nielegalna jest jedynie modyfikacja kodu
    źródłowego i dalsze odsprzedawanie programu.
    Cudny