  • 11. Data: 2005-08-06 16:53:13
    Temat: Re: Stacja Benzynowa ORLEN i prawo
    Od: "Nora" <m...@v...pl>

    > Te Spike też trzymali pod ladą ostatnio.
    > Nie wiedziałam, że za eksponowanie na półce (swojej), przeznaczone do
    > sprzedaży papierosy trzeba płacić :D

    odwrotnie;).to koncern tytoniowy nie zaplacil za ich stanie na
    polce..;)..tak przynajmniej zrozumialam co mowil sprzedawca.

    Nora

  • 12. Data: 2005-08-06 18:03:01
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 6 Aug 2005 18:53:13 +0200, *Nora*
    <news:dd2q2g$4gu$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > odwrotnie;).to koncern tytoniowy nie zaplacil za ich stanie na
    > polce..;)..tak przynajmniej zrozumialam co mowil sprzedawca.

    Aha :-(

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2005-08-06 18:33:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    >6 Aug 2005 16:53:36 +0200, *Bartosz 'Beerman' Mierzwiak*

    > Ok, ale mnie chodzi o to zarządzenie odgórne. Kto je wydał. I gdzie to
    > jest.

    zarzad firmy, i jest prawdopodobnie w glownej siedzibie firmy.

    P.

  • 14. Data: 2005-08-06 19:08:20
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Problem w tym,a właściwie luksus, że tą stację mam niedaleko domu i jest
    > czynna 24 godziny na dobę w dni powszednie i wszystkie święta.

    papierosy kupuj w hurcie na zapas,
    nawet nie zauważysz, ze ich brak na stacji...

    --
    regent...
    (...)

  • 15. Data: 2005-08-06 20:50:25
    Od: Janek <B...@i...pl>

    > Orlen. Jako 'prywatna' firma ma prawo handlowac, czym chce.
    > Ty jako konsument masz prawo kupowac papierosy SPIKE gdzie chcesz, nie
    > musisz na Orlenie.
    > To sie nazywa 'wolny rynek'. Jesli nie zauwazylas - mamy ponoc takowy od
    > 16 lat.

    Ja mysle, ze Kaji chodzilo o wyjasnienie zrodel tego mechanizmu rynkowego.

    Nie popadajmy w zbytnia fascynacje slowem Wolnosc. Dobrze, gdy slowo to
    ma racjonalne przeslanki (np. Orlen nie dogadal sie ze Spike nt. ceny
    zakupu/sprzedazy, MarlXXX doplacilo za wycofanie Spike z polek, itd.).

    Zle, gdyby osoba odpowiedzialna zrobila to cieszac sie z widoku palaczy
    odchodzacych z niczym. Wtedy to palacze Spike powinni pobierac oplate za
    bycie psychoworkiem treningowym.

    Janek

  • 16. Data: 2005-08-06 21:06:51
    Od: Janek <B...@i...pl>

    > Ok, ale mnie chodzi o to zarządzenie odgórne. Kto je wydał. I gdzie to jest.

    Osoba odpowiedzialna za wspolprace z dostawcami. Orlen jako bardzo duza
    siec moze pozwolic sobie na postawienie ostrych warunkow wielu
    producentom. Dodatkowo jak sama zauwazylas "stacja jest wygodna, pracuje
    24h/dobe" - ONI o tym wiedza, nie bedzie Spike, moze kupisz w zamian
    inne, od producenta zapewniajacego towar dajacy wiekszy zysk.

    > To jest zarazem sklep. Tu i mleko można kupić.

    A gdy ktoregos dnia zniknie ? Np. Orlen uzna, ze widok mleka w zamysle
    bedacego symbolem zdrowia obniza im sprzedac paliwa, ktorego uzywanie
    jest przyczyna zanieczyszczen ?

    > Problem w tym,a właściwie luksus, że tą stację mam niedaleko domu i jest
    > czynna 24 godziny na dobę w dni powszednie i wszystkie święta.

    Kilka nocy bez Spike'ow i pekniesz :) Sprobujesz L&M-y, moze Orlen ma na
    nich duza prowizje ?

    Strasznie pokrecone to teraz jest. M.in. z tego powodu istnieja rozne
    przepisy regulujace handel. Powstaja mniejsze budki sprzedajace Spike'i
    w ciagu dnia, handluja tez papierosami bez banderol by byc silnie
    konkurencyjnym. A my kupujemy tez bez banderol oburzajac sie potem, ze
    panstwo kaze nam placic za nauke z powodu dziury budzetowej. Wiec ucza
    sie tylko dzieci bogatych wlascicieli rafinerii, ktorzy mysla jak tu
    sprzedajac paliwo skubnac wiecj z tych, co pala :)
    To kolo mozna domykac wiele razy. W gospodarce sterowanej chodzi o to,
    by obywatele nie zauwazyli obrotow kola :)

    Janek

  • 17. Data: 2005-08-07 09:30:53
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    Masz babo problemy.
    Palące kobiety są obleśne.

    JK

  • 18. Data: 2005-08-07 12:14:42
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 7 Aug 2005 11:30:53 +0200, *Jan Kowalski*
    <news:c9f23$42f5d4cf$3eb31bd9$23214@news.chello.pl> napisał(a):

    > Masz babo problemy.
    > Palące kobiety są obleśne.

    Każdy sądzi kogoś według siebie. Kowalski, zobacz czy Ty nie jesteś obleśny
    z innych powodów.
    Tak btw a skąd możesz wiedzieć, czy ja w ogóle palę papierosy?

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2005-08-07 16:04:02
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 7 Aug 2005 14:14:42 +0200, Kaja <k...@n...ma.wp.pl> wrote:

    >Każdy sądzi kogoś według siebie. Kowalski, zobacz czy Ty nie jesteś obleśny
    >z innych powodów.
    >Tak btw a skąd możesz wiedzieć, czy ja w ogóle palę papierosy?
    A w ktorym miejscu Kowalski napisal ze Ty palisz papierosy?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 20. Data: 2005-08-07 16:26:12
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 07 Aug 2005 18:04:02 +0200, *WAM*
    <news:l6ccf19e5gd23vbjc5aeitac0ets092vfa@4ax.com> napisał(a):

    > A w ktorym miejscu Kowalski napisal ze Ty palisz papierosy?

    Napisał przecież "masz babo problemy", itd.
    Zresztą niby dlaczego palące kobiety miałyby być obleśne? No cóż...jak ktoś
    gustuje w facetach, to nie powinien się przynajmniej tak popisywać.

    --
    Kaja