  • 1. Data: 2002-02-28 22:54:13
    Temat: Pojawila sie propozycja aby administratorzy www informowali o swoich klientach
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Pojawila sie w telewizji propozycja aby administratorzy www informowali
    o swoich klientach,
    to znaczy, kto odwiedzal konkretna strone www .

    Propozycja ma zostac zastapiona wymogiem wspolpracy adminow, gdyz
    obecnie niektorzy odmawiaja takiej wspolpracy.

    Kiedy ta propozycja uzyska moc prawna ?

    Jacek

  • 2. Data: 2002-02-28 23:39:13
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    Expierd... idz stąd.
    Nie karmcie trolla.

  • 3. Data: 2002-03-01 00:40:37
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

[...]

    ________________________

    blurp wrote:

    nie smiec i nie pluj tutaj jak nie wiesz co powiedziec.
    ___

    Temat jest istotny od strony prawnej
    niech odpowiadaja jedynie osoby kompetentne.
    Szczegoly propozycji moge podac na privat.

    Jacek

  • 4. Data: 2002-03-01 01:33:58
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

    > Pojawila sie w telewizji propozycja aby administratorzy

    W mojej wsi pojawiła sie propozycja żeby trole zjadać żywcem. Propozycja ma
    zostac zastapiona wymogiem wspolpracy sołtysów, gdyz
    obecnie niektorzy odmawiaja takiej wspolpracy.

    Trolu ... z ilu grup już cię przegonili?
    Trol:
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&selm=3bb43f1d%
    241%40newspilot.put.pozn
    an.pl

  • 5. Data: 2002-03-01 11:38:01
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

  • 6. Data: 2002-03-01 13:00:20
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    blurp wrote:

    > "Jacek" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > W mojej wsi pojawiła sie propozycja żeby trole zjadać żywcem. Propozycja ma
    > zostac zastapiona wymogiem wspolpracy sołtysów, gdyz
    > obecnie niektorzy odmawiaja takiej wspolpracy.

    Poniewaz propozycja zostala przedstawiona przez z-ce komendanta glownego
    policji to chcialbym, aby odpowiadaly jedynie osoby kompetetne
    merytorycznie, majace pojecie w temacie.

    Jacek

    Trolu ... z ilu grup już cię przegonili?

  • 7. Data: 2002-03-01 19:19:05
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > Trolu ... z ilu grup już cię przegonili?

    Kolega przecież ci grzecznie napisał abyś tu nie śmiecił !
    Którego słowa nie rozumiesz ?

    WYPAD STĄD !

  • 8. Data: 2002-03-04 18:04:56
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "blurp" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zostac zastapiona wymogiem wspolpracy sołtysów, gdyz
    > obecnie niektorzy odmawiaja takiej wspolpracy.
    >

    > Trolu ... z ilu grup już cię przegonili?

    Nie umiesz odpowiedziec na pytanie? Nie trolluj i nie smiec.

    Leszek

  • 9. Data: 2002-03-08 16:16:48
    Od: "blurp" <b...@k...net.pl>

    Ilu was tam siedzi na tym @pd57.katowice.sdi.tpnet.pl