  • 1. Data: 2007-08-08 09:50:35
    Temat: Sprzedaż zadłużonej spółki.
    Od: Dape <d...@v...pl>

    Witam, przebijam się przez kodeksy, ustawy itp. ale niestety niewiele z
    tego rozumiem - czy ktoś mógłby mi nakreślić jak prawnie powinna
    wyglądać taka sprzedaż ze strony członków zarządu ? Czy są jakieś
    ograniczenia przy takiej sprzedaży ? Firma spółki nie jest jeszcze
    postawiona w stan upadłości jednak i taka opcja wchodzi w grę. Jak taka
    sprzedaż może mieć się do prowadzonej procedury naprawczej ?

    Wystarczą mi oczywiście linki głębiej, ale w miare zrozumiale
    przedstawiające tematykę.

    pozdrawiam i dziękuję z góry
    Dape

  • 2. Data: 2007-08-22 18:20:06
    Temat: Re: Sprzedaż zadłużonej spółki.
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 08 Aug
    2007 11:50:35 +0200, Dape zeznał(a):

    > Witam, przebijam się przez kodeksy, ustawy itp. ale niestety niewiele z
    > tego rozumiem - czy ktoś mógłby mi nakreślić jak prawnie powinna
    > wyglądać taka sprzedaż ze strony członków zarządu ?

    o jaką spółkę chodzi?

    > Firma spółki nie jest jeszcze
    > postawiona w stan upadłości jednak i taka opcja wchodzi w grę.

    opcja ogłoszenia upadłości co do firmy spółki raczej nie wchodzi w grę ;)

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-08-22 19:43:07
    Od: "luzak" <l...@s...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > o jaką spółkę chodzi?

    > opcja ogłoszenia upadłości co do firmy spółki raczej nie wchodzi w grę ;)

    Jak by się nie przymierzać to faktycznie nie. Czy to dowcip?

  • 4. Data: 2007-08-22 20:00:06
    Temat: Re: Sprzeda zaduonej spki.
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 22 Aug
    2007 21:43:07 +0200, luzak zeznał(a):

    > Jak by si nie przymierza to faktycznie nie. Czy to dowcip?

    nie, mowa potoczna zapewne.

    mało kto się trzyma kodeksowego znaczenia slowa "firma"

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 5. Data: 2007-08-22 21:56:18
    Od: "luzak" <l...@s...pl>

> [...]
    > 2007 21:43:07 +0200, luzak zeznał(a):

    > nie, mowa potoczna zapewne.
    >
    > mało kto się trzyma kodeksowego znaczenia slowa "firma"

    Czyli błąd. Mało kto chce wydać pare groszy na profesjonalną obsługę
    problemu:)