  • 1. Data: 2004-10-07 15:15:53
    Temat: Sprzedaż samochodu - podatek ?
    Od: "Zbig.T" <z...@g...pl>

    Sprowadziłem z Niemiec samochód. Dokonałem wszelkich opłat i zarejestrowałem
    go.
    Po jakim okresie mogę go sprzedać nie "narażając" się na jakieś dodatkowe
    opłaty skarbowe ?
    Jaka jest wysokość tych opłat jeżeli zdecydowałbym się jednak na
    wcześniejszą sprzedaż ?
    Czy są jakieś wyjątki (legalne) zwalanijące mnie z takowych opłat.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-10-07 21:13:28
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu - podatek ?
    Od: "auto.ok" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Zbig.T" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wcześniejszą sprzedaż ?
    > Czy są jakieś wyjątki (legalne) zwalanijące mnie z takowych opłat.

    Sprzedaj po kosztach.

  • 3. Data: 2004-10-09 17:30:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Oct 2004, Zbig.T wrote:

    >+ Sprowadziłem z Niemiec samochód. [...]
    >+ Po jakim okresie mogę go sprzedać nie "narażając" się na jakieś dodatkowe
    >+ opłaty skarbowe ?

    Pisząc "opłaty skarbowe" możesz mieć na myśli wyłącznie PCC (bo
    ustawodawca AFAIK sobie "przekładał" różne czynności wte i wewte),
    a tego NIE unikniesz (2%).
    A reszta zależy czy na tym ZAROBISZ... jak dopłacisz (masz
    stratę ze sprzedaży) i NIE było to "ściągnięte na zamówienie"
    to AFAIK innych podatków nie ma :)

    pozdrowienia, Gotfryd