  • 11. Data: 2004-10-23 15:37:53
    Temat: Re: Sprzedaż poniżej cen zakupu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    _ValteR_ wrote:

    > Nie w socjalizmie...

    no to zalozmy ze jakis ciec zacznie sprzedawac iusluge za 400 zeta to ja tez
    mam tak, a niby z jakiej racji?

    P.

    --
    Ja jestem nikim...wyrywam tylko chwasty...chwasty co przeszkadzają żyć
    drugim...

  • 12. Data: 2004-10-23 22:49:02
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cldts9$65i$2@inews.gazeta.pl> :

    > no to zalozmy ze jakis ciec zacznie sprzedawac iusluge za 400 zeta to ja tez
    > mam tak, a niby z jakiej racji?

    Bo zabierasz mu dochody i poskarży się Samoobronie - ty niedobry
    kapitalisto zabierający pracę drobnym przedsiębiorcom. ;)

    --
    Im lepiej poznaję ludzi, tym bardziej kocham zwierzęta.

  • 13. Data: 2004-10-25 10:35:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2004, DaMa wrote:
    [...]
    >+ Państwo z US uznali iż zaniżam cenę aby obniżyć sobie podatek dochodowy.

    No ja to zawsze ciekaw jestem czy wobec tego US również zarządza
    "dopłatę podatku" wszystkim sieciom telefonii komórkowej.

    Bo jak operator wydaje "za 1 zł" komórkę którą w detalu wycenia
    na 1000 zł no to podatek dochodowy obniża o wartość wynikłą z podstawy
    999 zł, czyż nie ? :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 14. Data: 2004-10-26 18:22:22
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    >
    > Bo jak operator wydaje "za 1 zł" komórkę którą w detalu wycenia
    > na 1000 zł no to podatek dochodowy obniża o wartość wynikłą z podstawy

    Hmm ale nie wiadomo czy on kupuje po 999, istotna jest chyba cena zakupu
    a nie *teoretyczna* sprzedazy.

    WL

  • 15. Data: 2004-10-26 20:25:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Oct 2004, Wieslaw Lubas wrote:
    [...]
    > + Hmm ale nie wiadomo czy on kupuje po 999, istotna jest chyba cena zakupu

    Nie sądzę żeby kupował "po 1 zł".

    pozdrowienia, Gotfryd