  • 51. Data: 2005-07-01 15:17:16
    Temat: Re: Sprzedaż oprogramowanaia OEM
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2005-07-01 17:16, witek rzecze:
    > buzdygan się do tej grupy nie zalicza.

    Nie pomnę byś miał do tego powód.
    Ale zalicza się czy nie to pamiętaj, że sam sobie wystawiasz świadectwo.

    Arek
    --
    www.hipnoza.info - nauka hipnotyzowania

  • 52. Data: 2005-07-01 19:57:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > buzdygan się do tej grupy nie zalicza.

    alez mnie rowniez w tamtym watku obraziles,
    a po z atym co masz do tego czlowieka?
    Zamiast jechac jak ze szmata mozesz uzasadnic czmeu siez nim nie zgadzasz i
    podac podstawe prawna

  • 53. Data: 2005-07-01 20:10:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > alez mnie rowniez w tamtym watku obraziles,
    a to przepraszam, musiałeś się niechcący załapać

    > a po z atym co masz do tego czlowieka?
    chyba go lubię