    From: jakbysiedalo <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprzedaż mieszkania odroczona
    Date: Tue, 21 Jun 2011 06:34:15 -0700 (PDT)

    Witam,
    zgłosił się do mnie potencjalny Klient, który chciałby kupić
    mieszkanie, ale dopiero po nowym roku, a do tego czasu chciałby je
    wynając. Generalnie ze względów podatkowych odpowiada mi to tylko
    chciałbym zabezpieczyc sie przed ewntualnym oszustwem.

    I tak, rozumiem, że najlepiej podpisać umowe przedwstepna notarialnie
    gdzie bedzie zapis o sprzedazy w styczniu 2011. Czy sam wynajem tez
    powinien byc uregulowany w tej umowie, tak aby np. niezaplacenie
    czynszy za mieszkanie traktowac jako zerwanie umowy?

    Generalnie boje sie wlasnie tego, ze czlowiek sie wprowadzi, nie
    bedzie placic, na koniec nie wykupi go.

    Poprosze o jakies wskazowki jak to przeprowadzic.

    Dziekuje
    jakbysiedlo