  • Data: 2011-06-22 09:42:55
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania odroczona
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-22, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > A wątpliwość naszła właśnie na podstawie tego, że szwagra nie chcieli
    > zameldować na stałe na podstawie rocznej umowy najmu, mówiąc mu że ma
    > przynieść umowę na czas nieokreślony.

    Mnie też nie chcieli na początku. Ale jak uargumentowałem, że mi to
    pomoże w prowadzeniu firmy i załatwianiu spraw przypisanych do "miejsca
    zameldowania" (paszport, rejestrowanie samochodu, sprawy związane
    z dzieckiem), to Pani nas zameldowała na stałe. Argumentu o podstawie
    prawnej nie zdążyłem wyciągnąć. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl