  • 1. Data: 2003-03-24 21:02:26
    Temat: Sprzedaż mieszkania jak i co dalej (US)
    Od: "Andrzej" <u...@t...lt>

    Witam
    Obecnie nie mieszkam w Polsce i dlatego troszkę wypadłem z obiegu prawno
    podatkowego więc będę wdzięczny za podpowiedź jak obecnie wygląda sprawa
    sprzedaży mieszkania własnościowego w bloku.
    To jest jakie muszę mieć dokumenty by dokonać sprzedaży oraz czy potem muszę
    to zgłaszać do właściwego urzędu skarbowego ? Jeżeli tak to czy niesie to za
    sobą jakieś opłaty ?
    Mieszkanie mam więcej niż pięć lat ( pewno ponad 10 )

    Dzięki za odpowiedź, i miło będzie jak kopie na priva bo ten serwer nie
    zawsze przesyła wszystkie odpowiedzi na listę.
    Pozdrawiam z Wilna
    Andrzej