  • 1. Data: 2007-02-06 14:24:22
    Temat: Prostytucja i dochody z niej
    Od: Mav <e...@g...pl>

    Witam

    Wiadomo ze prostytucja w Polsce jest legalna. Nielegalne jest sutenerstwo.

    Czy prostytutki musza w jakikolwiek sposob wykazywac dochody? Czy placa
    jakies podatki (z tytulu prostytucji)? I wreszcie czy US lub inny organ
    moze kazac udowodnic takie dochody (np przez wskazanie ilosci klientow,
    moze jakiegos konkretnego klienta - ale to juz podpada pod swobode, wiec
    pewnie nie moga)?

  • 2. Data: 2007-02-06 14:50:02
    Temat: Re: Prostytucja i dochody z niej
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Czy prostytutki musza w jakikolwiek sposob wykazywac dochody?

    Nie muszą

    > Czy placa jakies podatki (z tytulu prostytucji)?

    Nie, ponieważ państwo wtedy wystąpiłoby w roli sutenera i złamalo prawo.

    > I wreszcie czy US lub inny organ moze kazac udowodnic takie dochody (np
    > przez wskazanie ilosci klientow, moze jakiegos konkretnego klienta - ale
    > to juz podpada pod swobode, wiec pewnie nie moga)?

    Ew. moga chcieć potwierdzić, że sa to przychody z prostytycji, a nie z
    jakiegoś innego źródła, od którego podatek powinien zostać zapłacony. Ale
    jak to robią? Nie wiem.

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2007-02-06 15:38:09
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    > Ew. moga chcieć potwierdzić, że sa to przychody z prostytycji, a nie z
    > jakiegoś innego źródła, od którego podatek powinien zostać zapłacony. Ale jak
    > to robią? Nie wiem.

    Prostytutka powinna wiedzieć, jak to kontrolującemu udowodnić. ;-)
    Pozdr
    smiechu

  • 4. Data: 2007-02-06 15:39:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mav" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nie ma obowiązku udowadniania źródła pochodzenia uzyskanych dochodów. Tyl, że
    podatek od dochodu z nieudokumentowanego źródła jest większy procentowo.

  • 5. Data: 2007-02-06 16:09:41
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Nie ma obowiązku udowadniania źródła pochodzenia uzyskanych dochodów. Tyl,
    > że podatek od dochodu z nieudokumentowanego źródła jest większy
    > procentowo.

    Czyli wg Ciebie panienka powinna sobie założyć taksometr? Wtedy będzie miała
    udokumentowane źródło dochodu. ale takie, z którego nie można ściągnąć
    podatku. Coś mi się zdaje, że nie tędy droga.

    --
    Lukasz

  • 6. Data: 2007-02-06 16:24:27
    Od: wombi <w...@n...pl>

    Lukasz napisał(a):
    > Coś mi się zdaje, że nie tędy droga.

    Nie?
    "Fiskus" nr 17 z 2006r :
    "Prostytucja jako próba wyjaśnienia nieujawnionych żródeł dochodu
    Ponad pół miliona należności dla Skarbu Państwa ustalił UKS w Bydgoszczy
    w postępowaniu wobec osoby ukrywającej faktyczne dochody. Za
    niewiarygodne uznał wskazanie prostytucji jako ich źródła.

    W wyniku postępowania prowadzonego wobec osoby fizycznej w sprawie
    dochodów nieznajdujących pokrycia w ujawnionych źródłach przychodów za
    lata 2001-2004 ustalono, że wystąpiły nadwyżki wydatków i zgromadzonego...
    z informacji Ministerstwa Finansów".

  • 7. Data: 2007-02-07 09:42:34
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Przykład na miejscu, ale z niego wynika tylko, ze US w jakiś sposób
    udowodnił oszustowi podatkowemu, że ten jednak nie utrzymywał się z
    prostytucji. Ale on nie wyjaśnia paradoksu podanego przez Roberta T.

    Pytanie: w jaki sposób prostytutki tłumaczą się przed US i udowadniają skąd
    mają przychody? Przy założeniu, że urzędnik jest kobietą hetero.

    --
    Lukasz

  • 8. Data: 2007-02-07 12:16:35
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Sprzedaż kontrolowana ??
    ;-)
    JaC

    > Prostytutka powinna wiedzieć, jak to kontrolującemu udowodnić. ;-)

    It has removed 3034 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 9. Data: 2007-02-07 15:24:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Pytanie: w jaki sposób prostytutki tłumaczą się przed US i udowadniają
    > skąd
    > mają przychody? Przy założeniu, że urzędnik jest kobietą hetero.

    nieda sie, placa 75% od nieudokumentowanych i robia to dalej

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 10. Data: 2007-02-07 16:10:04
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > nieda sie, placa 75% od nieudokumentowanych i robia to dalej

    Nie wierzę. Przecież to nie jest w interesie prostytutki, żeby udowodnić
    prawdę. Może piszą jakieś oświadczenie, a juz problemem US jest
    udowodnienie, że jest inaczej.

    Jeśliby płaciły te 75%, to równie dobrze mogłyby się zgłosić do prokuratury,
    zgłosić stręczycielstwo US, a do US zgłosić się o zwrot nienależnego
    podatku.

    --
    Lukasz