  • 21. Data: 2004-03-28 09:06:04
    Temat: Re: Sprzedaż kredytu a ochrona danych osobowych.
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    I tu akurat się mylicie, ale to dośc zawiła sprawa. Kredyt bralem w firmie
    posredniczącej "Kredyt Serwis", mialem problemy z jego splatą i poszedł do
    ich działu windykacji. Kase wplacalem osobiscie windykatorowi jak się
    zgłaszał. A potem przestal i dlatego niesplacilem do konca bo firma padła, a
    po 5 latach znalazl sie wlasciciel i sprzedal dlug.
    Firma windykacyjna poza odsetkami chce kolosalne koszta windykacyjne co jest
    chyba wbrew prawu, wiec ja chce pokazać ze nie są stroną w tej sprawie.

  • 22. Data: 2004-03-28 15:59:15
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>

    kam <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał(a):

    > Wspaniały wzór do naśladowania. Mniej wiecej jak złodziej, który
    > oskarżyłby właściciela, że ten go pobił po złapaniu we własnym
    > mieszkaniu. I zażądał zadośćuczynienia.
    >
    > KG

    Widzę że przeszliśmy na dyskusję o etyce i moralności. Osobiście wolę
    naszego poola (nie mylić z zupełnie innym ). Zwłaszcza że wyjaśnił o co tak
    naprawde chodzi. Ja nigdy nie ośmieliłbym sie na radę w stylu " a moze byś
    oddał co pozyczyłeś" bo wyszedłbym przed samym soba na kretyna. Takie
    stwierdzenie w opisywanej sytuaji to nazwanie kogos złodziejem. Moze tak
    zrobić tylko ktoś na wskroś uczciwy. To znaczy taki kto zawsze oddawał co
    pożyczył. Nigdy nie jechał tramwajem bez ważnego biletu. Nie ma pirackich
    płyt i programów. Taka liste mozna ciągnąć w nieskończoność. I im więcej się
    wymieni przykładów tym bardziej spada możliwość spotkania kogoś takiego. Aż
    dochodzi sie do wniosku ze takich ludzi włącznie z soba nie ma. Z dużą dozą
    prawdopodobieństwa, chciaż Ciebie nie znam, mogę powiedzieć że i Ty nie masz
    prawa tak pisać i pouczać innych. Tomek

  • 23. Data: 2004-03-29 07:23:57
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    No dobra powiem Wam cos jeszcze
    Kredyt jest w wysokości 7 tys PLN, a w tymsamym banku mam mam 3 razy większy
    debet.
    jestem więc wiarygodnym klientem banku z miesięcznym wpływami
    przekraxczającymi ten kredyt.
    A zdenerwowało mnie to że jak pisalem niewiedzialem kto jest teraz
    właścicielem mojego dlugu.
    A tu nagle dowiaduje sie ze bank sprzedal ten kredyt, a gdyby sie
    skontaktowal ze mną i spytał napewno niezgodziłbym sie, tylko spłaciłbym od
    ręki. A teraz jakaś firma windykacyjna naliczyła mi prawie 6 tys zł kosztów
    windykacji. I dlatego powiedziałem że
    jeśli ktoś puścił cynk że jest gość co ma kase i możecie go skubnąć.........
    no to już się znowu denerwuje. I napewno tak tego nie zostawie.
    Dlatego prosze o skupienie się na meritum sprawy, czyli czy mam szanse na
    wyrok który mnie zadowoli, oraz jakiego zadośćuczynienia moge oczekiwać

    http://www.gazeta.pl/usenet/