    From: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż kredytu a ochrona danych osobowych.
    Date: Sun, 28 Mar 2004 15:59:15 +0000 (UTC)

    kam <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał(a):

    > Wspaniały wzór do naśladowania. Mniej wiecej jak złodziej, który
    > oskarżyłby właściciela, że ten go pobił po złapaniu we własnym
    > mieszkaniu. I zażądał zadośćuczynienia.
    >
    > KG

    Widzę że przeszliśmy na dyskusję o etyce i moralności. Osobiście wolę
    naszego poola (nie mylić z zupełnie innym ). Zwłaszcza że wyjaśnił o co tak
    naprawde chodzi. Ja nigdy nie ośmieliłbym sie na radę w stylu " a moze byś
    oddał co pozyczyłeś" bo wyszedłbym przed samym soba na kretyna. Takie
    stwierdzenie w opisywanej sytuaji to nazwanie kogos złodziejem. Moze tak
    zrobić tylko ktoś na wskroś uczciwy. To znaczy taki kto zawsze oddawał co
    pożyczył. Nigdy nie jechał tramwajem bez ważnego biletu. Nie ma pirackich
    płyt i programów. Taka liste mozna ciągnąć w nieskończoność. I im więcej się
    wymieni przykładów tym bardziej spada możliwość spotkania kogoś takiego. Aż
    dochodzi sie do wniosku ze takich ludzi włącznie z soba nie ma. Z dużą dozą
    prawdopodobieństwa, chciaż Ciebie nie znam, mogę powiedzieć że i Ty nie masz
    prawa tak pisać i pouczać innych. Tomek