    From: "poool" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż kredytu a ochrona danych osobowych.
    Date: Mon, 29 Mar 2004 09:23:57 +0200

    No dobra powiem Wam cos jeszcze
    Kredyt jest w wysokości 7 tys PLN, a w tymsamym banku mam mam 3 razy większy
    debet.
    jestem więc wiarygodnym klientem banku z miesięcznym wpływami
    przekraxczającymi ten kredyt.
    A zdenerwowało mnie to że jak pisalem niewiedzialem kto jest teraz
    właścicielem mojego dlugu.
    A tu nagle dowiaduje sie ze bank sprzedal ten kredyt, a gdyby sie
    skontaktowal ze mną i spytał napewno niezgodziłbym sie, tylko spłaciłbym od
    ręki. A teraz jakaś firma windykacyjna naliczyła mi prawie 6 tys zł kosztów
    windykacji. I dlatego powiedziałem że
    jeśli ktoś puścił cynk że jest gość co ma kase i możecie go skubnąć.........
    no to już się znowu denerwuje. I napewno tak tego nie zostawie.
    Dlatego prosze o skupienie się na meritum sprawy, czyli czy mam szanse na
    wyrok który mnie zadowoli, oraz jakiego zadośćuczynienia moge oczekiwać

    http://www.gazeta.pl/usenet/