  • 1. Data: 2005-09-08 14:24:21
    Temat: rownowazny czas pracy
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    Witam!

    Prosze o wyjasnienie nastepujacej kwestii:
    Jezeli pracuję wg rownowaznego czasu pracy to obowiazuje mnie trzy
    miesieczny okres rozliczeniowy?
    Zaklad jest "budzetowka" reszta pracownikow np administracji podlega pod
    miesieczny okres rozliczeniowy.
    Jak to jest z tym czasem pracy? dokladnie chodzi o 15 sierpnia, ktory
    byl dniem wolnym a ja pracowalam dzis okazalo sie ze nie dostane za to
    100 % dodatku do pensji tylko wolny dzien i to w okresie trzech miesiecy!

    Pozdrawiam
    Ania

  • 2. Data: 2005-09-08 14:30:26
    Temat: Re: rownowazny czas pracy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Fumfol napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Prosze o wyjasnienie nastepujacej kwestii:
    > Jezeli pracuję wg rownowaznego czasu pracy to obowiazuje mnie trzy
    > miesieczny okres rozliczeniowy?

    Okres rozliczeniowy jest ustalany przez strony w umowie o pracę,
    regulaminie pracy itp.

> [...]
    > byl dniem wolnym a ja pracowalam dzis okazalo sie ze nie dostane za to
    > 100 % dodatku do pensji tylko wolny dzien i to w okresie trzech miesiecy!

    Dostaniesz za ten dzień inny dzień wolny. A jak się okaże, że w
    okresie rozliczeniowym średnio pracowałeś ponad 40 godzin tygodniowo, to
    za dodatkowe godziny otrzymasz 100% dopłaty.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2005-09-09 08:35:02
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    > Okres rozliczeniowy jest ustalany przez strony w umowie o pracę,
    > regulaminie pracy itp.

    Ja w umowie o prace mam tylko zapisane ze moge pracowac do 12 godzin
    rowniez w niedziele i swieta nikt wiecej w mojej pracy nie podlega pod

  • 4. Data: 2005-09-09 08:41:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Fumfol napisał(a):

    > Ja w umowie o prace mam tylko zapisane ze moge pracowac do 12 godzin
    > rowniez w niedziele i swieta nikt wiecej w mojej pracy nie podlega pod
    > trzy miesieczny okres rozliczeniowy

    Regulamin powinien wprowadzić pracodawca, który zatrudnia
    przynajmniej 20 pracowników. W przeciwnym wypadku długość okresu
    rozliczeniowego powinna być ustalona np. w umowie o pracę. Brak tego to
    dość poważny błąd - spytaj się wprost kadrowej skąd wynika
    trzymiesięczny okres rozliczeniowy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2005-09-09 08:47:33
    Od: Fumfol <f...@o...pl>

    podobno wynika z tego ze mam rownowazny czas pracy, natomiast jest to
    tylko interpretacja ksiegowej ja nie mam nic takiego napisanego oprocz
    tego ze 12 godzin praca w niedziele i swieta- czy jest to rownoznaczne z
    rozwnowaznym czasem pracy?

  • 6. Data: 2005-09-09 08:52:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Fumfol napisał(a):
> [...]
    > tylko interpretacja ksiegowej ja nie mam nic takiego napisanego oprocz
    > tego ze 12 godzin praca w niedziele i swieta- czy jest to rownoznaczne z

    Poproś o podanie przepisu, z którego wynika implikacja równoważny
    czas pracy => trzymiesięczny okres rozliczeniowy. Ja takiego nie znam.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 7. Data: 2005-09-09 11:32:51