  • 1. Data: 2020-06-14 12:56:20
    Temat: Spokojne te protesty czarnuchów...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oj tam oj tam, spalą kilka restauracji (jak wczoraj) i kilkadziesiąt samochodów,
    spuszczą wpie_dol paru policjantom i wrzucą jakieś
    pomniki do rzeki, przecież im się należy, to wina społeczeństwa.
    Mogliby jakąś bibliotekę spalić, ale pewnie nie znają drogi.
    Zaraz przyjdzie ukaz, że w policji ma być 50% czarnuchów, to dopiero będzie ubaw ;-)

  • 2. Data: 2020-06-14 13:01:38
    Temat: Re: Spokojne te protesty czarnuchów...
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2020 o 12:56, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Mogliby jakąś bibliotekę spalić, ale pewnie nie znają drogi.
    > Zaraz przyjdzie ukaz, że w policji ma być 50% czarnuchów, to dopiero
    Moim zdaniem jedynym, co by mogło ich skłonić zastanowienia się, to
    odbudowa i naprawa tego z ich socjalu. Sami stworzyliby organ
    porządkowy, który by lał tych, co podpalają.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-06-14 13:04:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co za rasista ;-)

    -----

  • 4. Data: 2020-06-14 15:31:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2020 13:01:38 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem jedynym, co by mogło ich skłonić zastanowienia się, to
    > odbudowa i naprawa tego z ich socjalu. Sami stworzyliby organ
    > porządkowy, który by lał tych, co podpalają.

    O rany, już bym coś powiedział ale w porę się spostrzegłem że to wątek
    ąckiego. Tobie, Tomasik, wsio rawno z kim gadasz, ale mógłbyś chociaż
    durnot nie wygłaszać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-06-14 15:59:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Co za rasista ;-)

    Rasista nazwałbym jednak tego co uwage o bibliotece zamiescił dwa posty
    wyzej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 6. Data: 2020-06-14 16:42:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    G... wiesz o pozycji bibliotek w społeczności amerykańskiej.
    A jesteś biały.

    -----

  • 7. Data: 2020-06-14 17:54:24
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2020 o 16:42, ąćęłńóśźż pisze:

    > G... wiesz o pozycji bibliotek w społeczności amerykańskiej.

    > A jesteś biały.

    Google Wam w USA wyłączyli?

    --
    Robert Tomasik