  • 11. Data: 2003-06-09 16:37:15
    Temat: Re: Sprawdzenie oddania glosu
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło,że *p...@g...pl*
    <bc1a6l$unv$1@absinth.dialog.net.pl> Mon, 9 Jun 2003 08:41:25 +0200
    napisał/a:

    > tylko jakie jest prawdopodobieństwo, że kilkanaście osób się dogada.
    > Nierealne.

    Właśnie.Nierealne.
    Chyba,że w komisjach zasiadaliby posłowie ze swoją kliką,to już byłoby
    raczej realne.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 12. Data: 2003-06-09 18:55:26
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Kaja wrote:
    > Jak mogą się dogadać ze sobą ludzie,którzy się nie znają.

    W Warszawie się nie znają, ale w mniejszych miejscowościach...

    KG

  • 13. Data: 2003-06-10 04:57:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Byłam w komisji przewodniczącą i śmiać mi się chce z tego co napisałeś.
    > Tak bardzo Cię boli,że Polska weszła do UE?
    > Nie odpowiadaj już.EOT.
    >
    > To nawet pytac juz nie mozna???Kogo i co boli to pokazalas swoja
    odpowiedzia.

    Zostaw ją.Ona do dziś wierzy że za komuny frekwencja wynosiła 99,9% i było
    wszystko OK.
    Wtedy też były uczciwe komisje wyborcze;)

    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2003-06-10 08:27:37
    Od: "Joanna Bałuszek" <k...@i...pl>

    > <5...@n...onet.pl> 8 Jun 2003 22:07:26 +0200

    > Co Ci w ogóle przyszło do głowy?

    hmmm no w sumie to ma racje... mi sie juz dwa razy zdarzylo ze przychodzac
    na wybory w niedziele wieczorem ktos sie juz za mnie podpisal i
    zaglosowal... zeby bylo smieszniej w obu przypadkach bez problemu otrzymalam
    karty do glosowania i podpisalam sie gdzies (np. na marginesie). Albo moj
    okrag jest jakis "lepszy" albo standardowo nalezy zalozyc jakis 5% blad :O.

    pzdr
    aska

  • 15. Data: 2003-06-10 22:26:45
    Od: Kaja <k...@B...op.pl>

    Tak się złożyło,że *Joanna Bałuszek*
    <ZDgFa.127569$lL2.1190034@news.chello.at> Tue, 10 Jun 2003 08:27:37 GMT
    napisał/a:

> [...]
    > okrag jest jakis "lepszy" albo standardowo nalezy zalozyc jakis 5% blad :O.

    Może jakiejś staruszcze omsknęła się ręka i podpis jej wypadł w Twoim
    polu.Komisja wydająca karty do głosowania jest od tego,żeby czuwać i
    wskazywać,gdzie ktoś ma się podpisać.Pewnie wszystko było w porządku,bo
    nie starali się tego zatuszować,a jakiejś babci,czy dziadkowi może
    zadrżeć ręka.

    --
    Pozdrowienia,
    Kaja

  • 16. Data: 2003-06-11 05:12:56
    Od: a...@a...pl

[...]

    Bardzo logiczne wyjasnienie-ale ja nadal nie wiem jak moge sprawdzic czy ja to
    ja,czy jestem jeszcze w wieku srednim czy juz dziadkiem z drzacymi rekami???
    Wchodzac na te grupe mialem prawo miec nadzieje ,ze adekwatnie do jej tematyki
    oraz poziomu intelektualnego bywalcow otrzymam konkretna wskazowke.
    No coz moze to zbytni optymizm ale mam ja nadal.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 17. Data: 2003-06-11 05:21:39

    <a...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > oraz poziomu intelektualnego bywalcow otrzymam konkretna wskazowke.
    > No coz moze to zbytni optymizm ale mam ja nadal.

    Napisz do Panstwowej komisji Wyborczej. Dostaniesz konkretną odpowiedź.