  • 1. Data: 2003-06-08 19:37:41
    Temat: sieć lokalna - skarbnik
    Od: klawy <k...@3...net>

    Witam !
    Jestem skarbnikiem sieci lokalnej na około 45 komputerów. Obecnie
    zbieram pieniądze na tzw. książeczke (potwierdzam pieczątką i
    podpisem), ale w związku z rozwojem sieci liczba osób odwiedzających
    mnie 15 już przekracza rozsądną liczbę. Zamierzam wprowadzić możliwość
    regulowania opłat tylko na moim prywatnym koncie rozliczeniowym w
    mbanku. Mam pytanie czy jeżeli na koncie uzbiera się duża kwota a
    wpłaty co miesiąć bedą dokonywane na dużą łączną sume to skarbówka
    może sie do mnie doczepić (nie wszyscy mnie lubią i obawiam się
    donosu)?

    ps. dodam, że nie rozliczam się z członkami.

    --
    klawyMAŁPKA3neo.net http://www.hollandfxp.com/
    http://www.boobies.nl/klawy