    From: "Kuba \"inimicus\" Stasiak" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawa w sądzie. Jak wygląda?
    Date: Sat, 26 Mar 2011 17:50:46 +0100

    Jazda rowerem pod wpływem alkoholu 0,34mg/l. Dostałem wezwanie do sądu na
    posiedzenie. Napisane jest w tym liście, że obecność obowiązkowa. Czy to
    prawda? Co by się stało gdybym się nie pojawił. Jeśli się pojawię to będę
    miał jeszcze szanse zmienić akt oskarżenia? Na policji poddałem się
    dobrowolnie każe. Prokurator do sądu wysłał.:

    -200pln
    -pół roku w zawieszeniu
    -zakaz jazdy rowerem i samochodem na rok.

    Chciałbym powiedzieć w sądzie, by mi nie zabraniano jeździć rowerem. Jest to
    mój środek transportu z jednej pracy do drugiej. Komunikacją miejską
    (autobus/tramwaj) nie zdąrze. Z jednej pracy wychodzę o 15 w drugiej
    zaczynam pracę o 16. Dodatkowo komunikacja miejska zwiększa koszty. Wolałbym
    aby zabronili mi jeździć autem na 2/3 lata niż rowerem na rok.

    Czy mogę o to jeszcze prosić? Jak to powinienem przedstawić? Pokazać umowę z
    pracy? Opowiedzieć jak wygląda sytuacja czy w jakiś inny sposób.

    Liczę na pomoc. Z góry dziękuje.