  • Data: 2011-03-30 10:44:41
    Temat: Re: Sprawa w sądzie. Jak wygląda?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:imukoe$4ln$1@news.onet.pl...

    > Jest innym - ma mniej praw.

    Jakich praw nie ma?

    > Pieszego też obowiązują, a mimo to może chodzić po pijaku.

    "Ogolne przepisy ruchu drogowego" go obowiazuja? Hm?
    heh... no coz, w takim razie kazdy pieszy powinien placic mandat za:
    1. brak oswietlenia przedniego
    2. brak oswietlenia tylnego
    3. brak kierunkowskazow
    4. brak sygnalu dzwiekowego (oupssssssssssss przepraszam, niektorzy maja
    hehehe)
    itp itd...

    Co do chodzenia po pijaku - mozesz sie zdziwic przy najblizszej okazji jak
    zwina cie ze srodka chodnika i przewioza do "hotelu" hehehe Nawet prysznic
    ci zapewnia tam (podobno, nie wiem, nigdy nie bylem hehehe), ale bez
    sniadania ten nocleg jest i cholernie drogi heh.