  • Data: 2011-03-30 10:53:23
    Temat: Re: Sprawa w sądzie. Jak wygląda?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-30 12:44, Misiek pisze:

    >> Jest innym - ma mniej praw.
    >
    > Jakich praw nie ma?

    Na przykład: nie ma prawa jechać środkiem drogi. Nie ma prawa jechać
    drogą, jak jest droga dla rowerów.

    > "Ogolne przepisy ruchu drogowego" go obowiazuja? Hm?

    A co to są ogólne przepisy ruchu drogowego? Hm?

    > heh... no coz, w takim razie kazdy pieszy powinien placic mandat za:
    > 1. brak oswietlenia przedniego
    > 2. brak oswietlenia tylnego
    > 3. brak kierunkowskazow

    Dlaczego zatem rower nie płaci mandatu za brak kierunkowskazów, skoro są
    one w "ogólnych przepisach ruchu drogowego"? Hm?

    > Co do chodzenia po pijaku - mozesz sie zdziwic przy najblizszej okazji
    > jak zwina cie ze srodka chodnika i przewioza do "hotelu" hehehe Nawet
    > prysznic ci zapewnia tam (podobno, nie wiem, nigdy nie bylem hehehe),
    > ale bez sniadania ten nocleg jest i cholernie drogi heh.

    Ale widzisz różnicę pomiędzy odpowiedzialnością karną a zwinięciem do
    izby wytrzeźwień (też mocno wątpliwe, czy jest to zgodne z tak zwanym
    państwem prawa).

    --
    Liwiusz