  • 1. Data: 2003-08-21 00:48:30
    Temat: Sprawa w sadzie
    Od: "adrick" <a...@i...pl>

    Witam.
    Razem z 3 znajomymi mam sprawe w sadzie rodzinnym o poziom demoralizacji
    nieletnich. Sprawe mam .... za picie w miejscu publicznym nalewki, no ale
    nic. Mam pytanie jak taka sprawa wyglada? O co pytaja? Czy o sprawie dowie
    sie szkola? Moge dodac ze byl juz u mnie kurator i wypytal o jakies
    badziewia i powiedzial ze nie grozi mi nic poza rozmowa z sedzia lub
    nadzorem rodzicielskim. Ale to i tak jest malo wazne dla mnie. Bardziej
    martwie sie szkola.. nie ukrywam ze nie jestem tam aniolkiem wrecz
    przeciwnie, czy jesli szkola sie dowie to czy moze grozic mi wyrzucenie ze
    szkoly? Jesli to ma jakis wplyw to mamy wszyscy po 17 lat, na posterunku
    policji spisywali nam protokul bo kupillismy alkohol jako nie letni, bo nie
    bylo nikogo 18letniego. Z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi szczegolnie od
    osob ktore juz cos takeigo przezyly ;>

    pzdr,

  • 2. Data: 2003-08-21 08:16:46
    Temat: Re: Sprawa w sadzie
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik adrick <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi14ur$ai9$...@n...news.tpi.pl...
    Mam pytanie jak taka sprawa wyglada? O co pytaja? Czy o sprawie dowie
    > sie szkola?

    jesli sąd zwróci sie o opinie uczniów to raczej tak ale nie w każdym wypadku
    to czyni ...

> [...]
    > martwie sie szkola.. nie ukrywam ze nie jestem tam aniolkiem wrecz
    > przeciwnie, czy jesli szkola sie dowie to czy moze grozic mi wyrzucenie ze

    :) raczej nie ale będziesz ewentualnie pod lupą i kolejne przewinienia mogą
    sie kończyć drastyczniej

    Sandra

  • 3. Data: 2003-08-21 12:18:32
    Od: "adrick" <a...@i...pl>

    > Mam pytanie jak taka sprawa wyglada? O co pytaja? Czy o sprawie dowie
    >
    > jesli sąd zwróci sie o opinie uczniów to raczej tak ale nie w każdym
    wypadku
    > to czyni ...

    czy ze po zakonczeniu sprawy szkola nie dostanie jakiegos tam papierka ze
    mielismy taka sprawe??
    spox. a o opinnie uczniow chyba nie beda sie zwracali skoro kuratorka
    powiedziala mi ze nie grozi mi nic poza rozmowa z sedzia lub nadzorem
    rodzicielskim ??
    mialas ta sprawe czy cos?? :>

    pzdr

  • 4. Data: 2003-08-21 16:06:55
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik adrick <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bi2dcl$i83$...@n...news.tpi.pl...
    > mialas ta sprawe czy cos?? :>

    :) głaskałam nieletnich po głowie mówiąc " synku od tej chwili bądź grzeczny
    "

    pozdrawiam
    Sandra