  • 1. Data: 2002-05-10 22:50:52
    Temat: Czy musze nosic dowod tozsamosci?
    Od: "Zbynek Ltd." <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos wskaze jakis aktualny przepis __nakazujacy__ noszenie
    jakiegos dokumentu tozsamosci? A jak to wygląda w terenie
    przygranicznym? Albo w trakcie poruszania sie szlakiem turystycznym
    wzdluz sciezki granicznej?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x01F74F4F
    Bez molo Polska będzie krótsza o 511 metrów.
    Słowniczek trudnych terminów:
    molo = taki drewniany pomost

  • 2. Data: 2002-05-14 09:35:27
    Temat: Re: Czy musze nosic dowod tozsamosci?
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Z tego co wiem to nie ma obowiazku ale noszac dowod sam sobie zycie
    ulatwiasz, poniewaz sg jak i policja moga cie zatrzymac w celu ustalenia
    tozsamosci na 72 godz. a jak szwedasz sie przy pasku (granisy) to mozesz byc
    tego pewien.

  • 3. Data: 2002-05-14 18:35:41
    Od: "Domino" <s...@s...pl>

> [...]
    > ulatwiasz, poniewaz sg jak i policja moga cie zatrzymac w celu ustalenia
    > tozsamosci na 72 godz. a jak szwedasz sie przy pasku (granisy) to mozesz

    a co jesli sie odmawia podania tozsamosci a oni nie maja jak sprawdzic? beda
    trzymali w pierdlu w nieskonczonosc?

  • 4. Data: 2002-05-15 10:20:50
    Od: "Tailer" <t...@k...net.pl>

    Jesli beda uparci i nie bedzie naprawde sposobu na ustalenie tozsamosci i
    nie bedziesz wspolpracowal, i bedzie podejrzenie, ze twoja obecnosc w danym
    miejscu mogla byc zwiazana z jakims zdarzeniem to wystapia do prokuratury o
    areszt i wtedy juz im napewno czasu wystarczy na ustalenie twojej tozsamosci
    :)