  • 1. Data: 2003-06-21 12:55:11
    Temat: Spotkanie z policjantem
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczów

    Moje pytanie dotyczy uprawnień, jakie ma pan policjant spotykający mnie
    wracającego z imprezy do domu. Jest noc, zachowuję się spokojnie, trzeźwy
    nie jestem i zmierzam najkrótszą drogą do celu.
    Czy może mnie zabrać do Izby wytrzeźwień?
    Czy może przeszukać mnie i mój plecak?

    Cześto takie powroty mi się zdarzają (studiuję), chciałbym wiedzieć czego
    mogę się spodziewać.

    Pozdrawiam!

    ----------------
    Darek
    [A/S/L:25/M/Poland]
    I'll remember your face...

  • 2. Data: 2003-06-21 13:06:21
    Temat: Re: Spotkanie z policjantem
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Darek napisał:
    [..]
    > Cześto takie powroty mi się zdarzają (studiuję), chciałbym wiedzieć czego
    > mogę się spodziewać.

    Wszystkiego! Wszystkiego kolego! Łącznie ze spałowaniem.
    Żyjesz przecież w państwie policyjnym.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2003-06-21 13:17:37
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Darek napisał:
    > [..]
    >
    > Wszystkiego! Wszystkiego kolego! Łącznie ze spałowaniem.
    > Żyjesz przecież w państwie policyjnym.
    >

    > statnio wracałem z imprezy ze znajomymi i psy chcieli nas zabrać na izbę.
    HWDP

  • 4. Data: 2003-06-21 14:45:02
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał

    | HWDP

    PLONK

  • 5. Data: 2003-06-21 14:48:57
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    [ciach]

    > HWDP

    IKWP (i kotwica w plecy :)

    Gdybyś jednak miał jakieś konkretne informacje daj znać!
    pozdr.

    Darek

  • 6. Data: 2003-06-21 16:59:24
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@p...onet.pl news:bd1m2m$d0f$1@news.onet.pl

    > HWDP

    PLONK dresie

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------

  • 7. Data: 2003-06-22 08:35:22
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2003-06-22 14:39:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Teoretycznie chodzenie w stanie po spożyciu nie jest zabronione. W praktyce
    mogą być drobne nieprawidłowości w tym zakresie, bo pijanego nikt nie
    słucha, więc jak policjanci wymyślą jakąś historyjkę, to pewnie będzie
    trudno to obalić. Tyle, że dla policji odstawienie gościa do żłobka to
    kłopot, więc raczej nikomu nie chce się bez powodu w to bawić. Zawsze jednak
    po dojściu do siebie możesz złożyć zażalenie do sądu, jeśli masz wątpliwości
    co do legalności zatrzymania.

    Co do przeszukiwania plecaka i kieszeni, to jakiś czas temu była tu dość
    długa dyskusja na ten temat. Nie chce mi się jeszcze raz pisać tego, więc
    poszukaj w arhiwum. Zresztą starło się tam kilka poglądów na ten temat, więc
    będziesz miał pełniejszy przegląd, ja sam przeczytasz. W gogle wrzuć słowa
    "przeszukanie" "sprawdzenie" "legitymowanie" razem, to powinno wyrzucuć ten
    wątek.

  • 9. Data: 2003-06-22 15:48:15
    Od: "zeluq" <z...@s...pl>

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości

    ale masz zachowanie typowego dresa, a to wystarczy.

    zeluq

  • 10. Data: 2003-06-22 18:24:18
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)