    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spotkanie z policjantem
    Date: Sun, 22 Jun 2003 16:39:07 +0200

    Teoretycznie chodzenie w stanie po spożyciu nie jest zabronione. W praktyce
    mogą być drobne nieprawidłowości w tym zakresie, bo pijanego nikt nie
    słucha, więc jak policjanci wymyślą jakąś historyjkę, to pewnie będzie
    trudno to obalić. Tyle, że dla policji odstawienie gościa do żłobka to
    kłopot, więc raczej nikomu nie chce się bez powodu w to bawić. Zawsze jednak
    po dojściu do siebie możesz złożyć zażalenie do sądu, jeśli masz wątpliwości
    co do legalności zatrzymania.

    Co do przeszukiwania plecaka i kieszeni, to jakiś czas temu była tu dość
    długa dyskusja na ten temat. Nie chce mi się jeszcze raz pisać tego, więc
    poszukaj w arhiwum. Zresztą starło się tam kilka poglądów na ten temat, więc
    będziesz miał pełniejszy przegląd, ja sam przeczytasz. W gogle wrzuć słowa
    "przeszukanie" "sprawdzenie" "legitymowanie" razem, to powinno wyrzucuć ten
    wątek.