  • 1. Data: 2005-11-09 11:28:39
    Temat: Spór z Telekomunikacją.
    Od: A <a...@o...pl>

    Witam serdecznie.

    Jakiś czas temu dostałem z Telekomunikacji fakturę na około 1000 PLN a z
    billingu wynikało, że w okresie trzech dni o różnych porach dnia i nocy
    łączyłem się z tzw. numerami usługowymi (0-70x). Jestem absolutnie
    pewien, że nikt z mojego telefonu na te numery nie dzwonił. TPSA nie
    uznała mojej reklamacji, twierdząc, że warunki techniczne w moim bloku
    nie pozwalają podłączyć się nikomu obccemu do mojej lini. Sprawa toczy
    się od paru miesięcy i prawdopodobnie zakończy się w sądzie. Czy któryś
    z grupowiczów spotkał się z podobną sytuacją i może poradzić jak się z
    tą sprawą uporać ?

  • 2. Data: 2005-11-09 13:41:11
    Temat: Re: Spór z Telekomunikacją.
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "A" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > łączyłem się z tzw. numerami usługowymi (0-70x). Jestem absolutnie pewien,
    > że nikt z mojego telefonu na te numery nie dzwonił.

    Dzwonił, dzwonił, jest to w billingu.

> [...]
    >któryś z grupowiczów spotkał się z podobną sytuacją i może poradzić jak się

    Tak najszybciej i najprościej:

    1.Wziąść kogoś kto ma jako takie pojęcie o kablekach telefonicznych,
    głowicach, szafach.
    2. Zabrać aparat fotograficzny, najlepiej cyfrowy
    3. Wraz z tym człowiekiem zrobić zdjęcia instalacji, poza Twoim lokalem,
    zwracając szczególnie uwage na miejsca ogólnie dostępne, czyli
    - Otwarte wnęki licznikowe, gdzie widać przewody telefoniczne,
    - Kable w piwnicy, "pajęczyny" wszelakie telekomunikacyjne, instalacje na
    klatkach schodowych, puszki itp. (najlepiej uszkodzone)
    - Inne punkty gdzie można dostać się bez narzędzi do przewodów.

    Dokumentację fotograficzną powielić, jedną kopię zabrać do sądu, drugą
    wysłać do TP wraz z sygnaturą akt sprawy.

    Efekt zapewniony. Jeśli to nie pomoże, to opisać to w odpowiedniej prasie ;)

    Jacobs

  • 3. Data: 2005-11-09 13:48:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    A napisał(a):

> [...]
    > łączyłem się z tzw. numerami usługowymi (0-70x). Jestem absolutnie
    > pewien, że nikt z mojego telefonu na te numery nie dzwonił.

    "Absolutnie pewien"? ;) Zajrzyj tu: http://www.teleprawo.pl

    j.