  • 1. Data: 2005-11-09 10:55:18
    Temat: Alkohol na imprezach masowych
    Od: "dembol" <usuŃyugin@WYwALTOo2.pl>

    Czy mozna, bez zezwolenia, sprzedawac alkohol na imprezach masowych? Chodzi
    mi glownie o napoje o "mocy" ;) ponizej 4,5%.

    --
    dembol

  • 2. Data: 2005-11-09 11:06:56
    Temat: Re: Alkohol na imprezach masowych
    Od: "Maciek" <b...@o...pl>

    Użytkownik "dembol" <usuŃyugin@WYwALTOo2.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozna, bez zezwolenia, sprzedawac alkohol na imprezach masowych?
    > Chodzi mi glownie o napoje o "mocy" ;) ponizej 4,5%.
    >
    > --
    > dembol

    A co ty za radia maryja od rydzyka jesteś. Owsiaka konrrolujesz??

  • 3. Data: 2005-11-09 18:46:07
    Od: "fotomania.pl" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "dembol" <usuŃyugin@WYwALTOo2.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozna, bez zezwolenia, sprzedawac alkohol na imprezach masowych?
    Chodzi
    > mi glownie o napoje o "mocy" ;) ponizej 4,5%.

    W tym roku zmienila sie zasada sprzedazy takich napojow , nie mozna ich
    sprzedawac na takich imprezach . Musi byc specjalnie wydzielone miejsce (
    sektor ) . Nie znam szczegolow bo robie tylko zdjecia . Ale przepisy sie
    zmienily chyba w maju .

    Jacek

    ps. tzn mozna ale na innych zasadach niz wczesniej , a pozwolenie na
    sprzedaz wydawane jest jednorazowo przez jednostki lokalne .