  • 1. Data: 2005-11-09 10:50:01
    Temat: Re: dlugi rodzicow
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Edyta" <n...@b...nie> naskrobał/a w news:dkskf9$5b3$1@news.onet.pl:

    > Mam pytanie - na ile dzieci odpowiadaja za dlugi rodzicow?

    Nie odpowiadają.

    > Czy w
    > przypadku smierci lub niewyplacalnosci rodzica dlug zawsze
    > przechodzi na dzieci?

    Przechodzi razem ze spadkiem.

  • 2. Data: 2005-11-09 10:53:42
    Temat: dlugi rodzicow
    Od: "Edyta" <n...@b...nie>

    Witam.
    Mam pytanie - na ile dzieci odpowiadaja za dlugi rodzicow? Czy w przypadku
    smierci lub niewyplacalnosci rodzica dlug zawsze przechodzi na dzieci? Czy
    ma tu jakiekolwiek znaczenie fakt przyznanych dziecku alimentow? Malzonkowie
    zdaje sie moga doprowadzic do zasadzenia rozdzielnosci majatkowej - a czy od
    rodzica nie mozna sie jakos 'uwolnic' w ten sposob?
    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi..

    E.

  • 3. Data: 2005-11-09 11:06:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Edyta wrote:
    > Witam.
    > Mam pytanie - na ile dzieci odpowiadaja za dlugi rodzicow? Czy w przypadku
    > smierci lub niewyplacalnosci rodzica dlug zawsze przechodzi na dzieci? Czy

    Tylko śmierci. O ile nie odrzucą spadku.

    > ma tu jakiekolwiek znaczenie fakt przyznanych dziecku alimentow? Malzonkowie
    > zdaje sie moga doprowadzic do zasadzenia rozdzielnosci majatkowej - a czy od
    > rodzica nie mozna sie jakos 'uwolnic' w ten sposob?

    Odrzucając spadek.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 4. Data: 2005-11-09 13:12:01
    Od: "Edyta" <n...@b...nie>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Tylko śmierci. O ile nie odrzucą spadku.

    Dzieki za odpowiedzi..
    W sumie to pytam, bo przeczytalam dzis w GW pewnym przypadku - starsza pani
    ma do zaplacenia ogromny dlug do telekomunikacji, ktorego najprawdopodobniej
    nie bedzie w stanie splacic do konca zycia. W artykule jest napisane, ze jej
    dlugi po smierci beda splacac dzieci.. Nie lubie takich nieprecyzyjnych
    informacji w gazetach :(

    E.

  • 5. Data: 2005-11-09 13:15:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Edyta wrote:

    > nie bedzie w stanie splacic do konca zycia. W artykule jest napisane, ze jej
    > dlugi po smierci beda splacac dzieci.. Nie lubie takich nieprecyzyjnych
    > informacji w gazetach :(

    Niestety - dziennikarz nie musi się znać na tym, o czym pisze ;)