    From: "Andret" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spór z NASK
    Date: 12 Sep 2006 04:15:32 -0700

    witam,

    NASK napisał w swojej odpowiedzi na mój sprzeciw od nakazu zapłaty,
    że umowa o domenę jest umową adhezyjną i że usługa utrzymania
    domeny jest usługą telekomunikacyjną.
    Mam pytania: 1. czy rzeczywiście usługa rejestracji domeny jest
    usługą telekomunikacyjna?
    2. jaki jest okres przedawnienia roszczeń?
    3. czy jesli sąd bazuje tylko na wyjaśnieniach NASKu to czy mozna
    złozyc skarge na asesora sadowego, ktory taki kardynalny blad popelnia
    (jak to zrobic?)?

    pozdrawiam

    Andrzej