  • 1. Data: 2002-08-06 22:58:45
    Temat: Spółka z o.o.
    Od: "Izabell" <i...@w...pl>

    Na jakiej zasadzie można odkupić od udziałowców spółkę z o.o.? Spólka
    została zawiązana zgodnie ze starymi przepisami, czyli przed zmianą
    przepisów odnośnie wkładów finansowych. Czy przy odkupieniu tej spólki
    będzie konieczna zmiana wkładów według obowiązujących obecnie przepisów czy
    też wykupuje ją ze starym wkładem finansowym???

    Dzięki za odpowiedzi!

    Pozdrawiam
    Izabella

  • 2. Data: 2002-08-07 00:09:37
    Temat: Re: Spółka z o.o.
    Od: "Robert Walczak" <r...@N...poczta.gazeta.pl>

    Sa okreslone terminy, do kiedy spolki musza podniesc kapital zakladowy (sp. z
    o.o. do 50 000 zł, udziały po min. 500 zł), bodajże do końca przyszłego roku -
    zobacz przepisy przejsciowe KSH. Wydaje mi się, że konsekwencje
    niepodniesienia kapitału poniesie wlasciciel z chwili niedopelnienia tego
    obowiazku, a samo kupno nie wymaga podnoszenia kapitalu.

  • 3. Data: 2002-08-07 07:17:08
    Od: Marcin <s...@f...id.pl_to_nie>

    Izabell oznajmił::
    > Na jakiej zasadzie można odkupić od udziałowców spółkę z o.o.?

    zawierając umowę sprzedaży udziałów

    > Czy przy odkupieniu tej spólki
    > będzie konieczna zmiana wkładów według obowiązujących obecnie przepisów czy
    > też wykupuje ją ze starym wkładem finansowym???

    kupujesz udziały, tyle ile istnie i w takiej wysokości

    --
    Zdelegalizować delimitery!

    fanatic OE user