  • 1. Data: 2002-08-06 22:39:09
    Temat: Rozwód bez pozwanego
    Od: "Jomamoto" <j...@w...pl>

    Kuzynka wniosła do sądu sprawę o rozwód z Włochem. Sąd nie potrafił się z
    nim skontaktować.
    Teraz dostała pismo z sądu żeby wystąpic do z wnioskiem odnoszącym się to
    tego faktu niedoręczenia.
    Kuzynka jest bezrobotna i teraz przebywa z córką we Włoszech i nie może
    wrócić bo po pierwsze nie ma pieniędzy a po drugie Włoch zabrał jej paszport
    córki i nie może przywieźć córki do Polski.

    Ja jestem upoważniony do działania w jej imieniu.
    Kto mógłby mi pomóc złozyć taki wniosek i ew dokończyć sprawę (Warszawa)

    P.S. Pismo Sądu mówi że wniosek należy złożyć w ciągu 14 dni. Na nim jest
    data 24.07 a na doręczeniu 31.07. Która data jest początkową dla owych 14
    dni?

    Tomek
    602738197

  • 2. Data: 2002-08-07 07:59:01
    Temat: Odp: Rozwód bez pozwanego
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jomamoto <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aipj7e$5p9$...@n...tpi.pl...

    > P.S. Pismo Sądu mówi że wniosek należy złożyć w ciągu 14 dni. Na nim jest
    > data 24.07 a na doręczeniu 31.07. Która data jest początkową dla owych 14
    > dni?

    data doręczenia.