  • 1. Data: 2002-08-06 19:34:05
    Temat: rozdzielność majątkowa małżonków
    Od: "Bożena Trojanowska" <b...@u...pl>

    Chciałam dowiedzieć się jak wygląda sprawa długów powstałych przed
    ustanowieniem rozdzielności majątkowej .

    Dziękuję za odpowiedzi

    Bożena Trojanowska

  • 2. Data: 2002-08-06 20:11:52
    Temat: Odp: rozdzielność majątkowa małżonków
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Bożena Trojanowska <b...@u...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aip88c$n30$...@n...tpi.pl...
    > Chciałam dowiedzieć się jak wygląda sprawa długów powstałych przed
    > ustanowieniem rozdzielności majątkowej .

    Razem za nie odpowiadacie. Chyba,że zostałaby zniesiona wspólność majątkowa
    z wsteczną datą . Jest to możliwe .

    Sandra

  • 3. Data: 2002-08-07 05:51:21
    Temat: Re: rozdzielność majątkowa małżonków
    Od: "Bożena Trojanowska" <b...@u...pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:aip88c$n30$...@n...tpi.pl...
    >
    > Razem za nie odpowiadacie. Chyba,że zostałaby zniesiona wspólność

    W jakim przypadku jest to możliwe ? Jakie koszty będę musiała ponieść?
    Czy można w jakikolwiek inny sposób uciec od odpowiedzialności za długi męża
    powstałe w czasie jedności majątkowej?

    Dziękuję
    Bożena Trojanowska

  • 4. Data: 2002-08-07 07:26:16
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Bożena Trojanowska <b...@u...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aiqcd2$jtt$...@n...tpi.pl...
    > W jakim przypadku jest to możliwe ? Jakie koszty będę musiała ponieść?
    > Czy można w jakikolwiek inny sposób uciec od odpowiedzialności za długi
    męża
    > powstałe w czasie jedności majątkowej?

    Można wnieść do sądu o zniesienie wspólności majątkowej z datą wcześniejszą
    np. 01. 02.1999r. , w zależności kiedy powstały ale należy to podeprzeć
    dobrymi nie do zbicia dowodami, uzasadnić i to dobrze, świadkowie itp.nie
    jest to proste i łatwe.

    Sandra

  • 5. Data: 2002-08-19 15:59:10
    Od: a...@p...onet.pl (Mr Smith)

    b...@u...pl (Bo?ena Trojanowska) wrote in <aip88c$n30$1@news.tpi.pl>:

    >Chcia?am dowiedzie? si? jak wygląda sprawa d?ugów powsta?ych przed
    >ustanowieniem rozdzielności majątkowej .
    >
    >Dzi?kuj? za odpowiedzi
    >

    >Bo?ena Trojanowska

    Niestety dlugi moga byc egzekwowane ze wspolnego majatku - jako dorobku wspolnego,
    natomiast ustanowienie rozdzielnosci po fakcie powstania wierzytelnosci moze
    podpadac pod grozniejszy paragraf - wyludzenie - ze Pani (Maz) miala zamaiar narobic
    dlugow i sie rozdzielic.

    Smith