  • 1. Data: 2002-08-06 21:15:16
    Temat: mała prośba
    Od: "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl>

    Cześć

    Mógłby mi ktoś podesłać na priv Dz. U. z 2002 nr 110 poz. 968.
    Fajnie by było gdyby nie był w formacie acrobat readera a raczej
    jakiegoś dokumentu. Muszę to komuś przesłać i 10 mb to trochę za dużo.

    Mr.Ówa
    "Miej świadomość - możesz robić co chcesz
    Miej świadomość - czy dobrze chcesz"
    A Kuchar w Fabryce (ale coś się z tym sypie)

  • 2. Data: 2002-08-06 21:28:35
    Temat: Re: mała prośba
    Od: "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl>

    Już dostałem. Dzięki Maciek. Ale czemu jako nadawca widnieje Lidia T ?

  • 3. Data: 2002-08-06 21:35:07
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl> naskrobał/a w news:aipec7$irs$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > Fajnie by było gdyby nie był w formacie acrobat readera a raczej
    > jakiegoś dokumentu. Muszę to komuś przesłać i 10 mb to trochę za dużo.

    sejm.gov.pl
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    Uwielbiam zapach PLONKa o poranku.

  • 4. Data: 2002-08-07 07:43:38
    Od: "Mr.Ówa" <m...@a...2a.pl>

    > sejm.gov.pl

    Wiem, ale tam właśnie jest w Acrobat Readerze. Poza tym jużdostałem, dzięki.

    BTW - Goomich, na której grupie Cię nie ma? :-)