  • 1. Data: 2002-08-06 18:32:59
    Temat: umowa-zlecenie
    Od: "Mirella" <d...@p...onet.pl>

    Pracuje od niedawna na umowe zlecenie, lecz caly czas jestem zarejestrowania
    w urzedzie pracy jako osoba bezrobotna. Czy mam zglosic ze pracuje na umowe
    zlecenie czy nie? we wrzesniu mam sie udac na spotkanie do urzedu i nie wiem
    czy mam o tym cos mowic czy nie:-((

    -- Mirella

  • 2. Data: 2002-08-06 23:25:52
    Temat: Re: umowa-zlecenie
    Od: Krzysztof Krajewski <t...@n...lubi.spamu.pl>

    Dnia Tue, 6 Aug 2002 20:32:59 +0200, "Mirella"
    <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >zlecenie czy nie? we wrzesniu mam sie udac na spotkanie do urzedu i nie wiem

    Tak, masz zgłosić, masz na to 5 dni. Na ten okres jesteś
    wyrejestrowana z UP, potem możesz na powrót się zarejestrować.

    Raczej nie polecałbym o tym nie mówić w UP :-) Jak to sprawdzą, to
    możesz mieć kłopoty. Zapoznaj się przede wszystkim z tym wszystkim, co
    podczas woizyty w UP podpisywałaś.

    Pozdrawiam
    TeDe

    --
    Pozdrawiają: tede, małpa, techsmar, kropka, tychy, kropka, pl

    http://www.e-upr.org