    From: Unsophisticated <u...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Spolka ZOO
    Date: Wed, 31 Jan 2007 13:23:39 +0100

    Witam Grupowiczow,

    Mam pare pytan, na ktore chcialbym poznac odpowiedzi zanim wejde w
    podmiot zwany Spolka Z.O.O.

    Oto ponizsze pytania:

    1) Czy lokal mieszczacy sie w bloku mieszkalnym moze byc siedziba spolki
    z.o.o? Dodajac, jest to lokal w ktorym mieszka jeden ze wspolnikow.

    2) Czy zarzad spolki musi byc zatrudniony w tej spolce? Czy jeden ze
    wspolnikow bedacy prezesem spolki, a pracujacy na umowe o prace w innej
    firmie, to jakis problem? Wtedy ZUS i skladki zdrowotne odprowadza
    pracodawca?

    3) Wspolnicy dodatkowo zakladaja dzialalnosc gospodarcza. Teraz pytanie.
    Czy bedac wspolwlascicielem spolki z.o.o. moge jednoczesnie za
    swiadczenie uslug tej spolce wystawiac fakture? Prawo jest po mojej
    stronie czy urzad skarbowy za takie akcje moze sie do mnie przyczepic?

    Z gory dziekuje i pozdrawiam,

    DavidL