  • Data: 2011-06-20 19:01:01
    Temat: Spółka Cywilna i kret
    Od: "Tester" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem współwłaścicielem spółki cywilnej. Od pewnego czasu sytuacja spółki dość
    mocno się pogorszyła. Generalnie jesteśmy na minus liczony w setkach tysięcy.
    Przy okazji zacząłem podejrzewać wspólnika o to że kręci biznes na boku.
    poszperałem i okazało się, że nie dość że działa na tym samym poliu co nasza
    spółka, to dodatkowo kradnie (podbiera) naszych klientów do swojej działalności.
    Doradźcie co najlepiej zrobić z tą sytuacją, żeby jeżeli nie wyjść na plus, to
    przynajmniej nie stracić sporych pieniędzy. Czy jest możliwość wytoczenia mu
    procesu o odszkodowanie, czy o działanie na szkodę spółki?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    TT