  • 1. Data: 2003-10-26 22:11:51
    Temat: Spoldzielcze wlasnosciowe a urzadzenie ksiegi
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Majac swiadomosc powtarzania tematu (i sporej ilosci czasu poswieconego na
    historie grupy) chcialbym jednak prosic o pomoc w wyliczeniu kosztow
    urzadzenia ksiegi wieczystej na spoldzielczym wlasnosciowym prawie do lokalu
    (poniewaz z calym szcunkiem do Ustawodawcy, przepisow i niuansow w tej
    kwestii jest zbyt wiele jak dla zwyklego czlowieka:-).

    Otoz stan faktyczny to:
    mieszkanie w bloku - wlasnosciowe, w spoldzielni (wiec mam spoldzielcze
    ..... prawo do lokalu jak mniemam:-)
    kupione na rynku wtornym (udzialy byly juz wykupione w spoldzielni, wiec
    zostalo przeksztalcone w SWPDL)

    Potrzebuje na cel kredytu hipotecznego urzadzic ksiege a nastepnie ustalic
    hipoteke (kredyt na cele mieszkaniowe - refinansowanie - pisze o tym,
    poniewaz ponoc sa wtedy nizsze stawki). Moja wiedza konczy sie na tym, ze za
    wniosek trzeba zaplacic 30,00 pln... I potem sa albo czesci wpisu
    stosunkowego albo przypadki szczegolne (wlasnie fakt, ze spoldzielcze i ze
    kredyt na cele mieszkaniowe), ale wlasnie ten brak wiedzy powoduje, ze
    prosze o pomoc.

    Na razie nie chce nic wiecej dodawac, moze ktos podejmie temat?

    Z gory dziekuje.

    Pozdrawiam
    Łukasz Góralczyk