  • 1. Data: 2003-10-26 19:32:11
    Temat: Odszkodowanie za kradziez z rozbojem
    Od: "SINister" <f...@c...pl>

    Witam wszystkich serdecznie !

    Poniewaz jestem tu nowy na grupce to
    prosze mnie karcic jezeli ten temat byl juz
    poruszony. Otoz 2 lata temu zostalem napadniety,
    pobity i okradziony z telefonu komorkowego.
    Policja zlapala sprawcow, zostala przeprowadzona
    wizja lokalna i wszyscy (cala trojka) zostala rozpoznana
    Dodatkowo w sprawie mialem swiadka zdarzenia (mojego Ojca
    jezeli jest to istotne dla was). Gnojki byly w wieku 16-18 lat
    dwoch ma ukonczone obecnie 17 rok zycia a trzeci 18. Sad
    uznal ich za winnych (dwoch dostalo kuratora a trzeci 1 rok w poprawczaku)
    Moje pytanie brzmi: czy moge w takim przypadku i czy warto wogole zakladac
    im sprawe z wnioskiem o odszkodowanie ? czy mam szanse na wygrana ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2003-10-26 22:17:20
    Temat: Re: Odszkodowanie za kradziez z rozbojem
    Od: "js" <b...@d...com.pl>

    masz dowody i (skazanie sprawcow) - wiec sprawa wydaje sie byc oczywista,
    - ale czy bedzie z czego pociagnac ?
    mozesz z powodztwa cywilnego wniesc pozew o odszkodowanie i powolac sie na
    w/w sprawe karna
    js

  • 3. Data: 2003-10-27 11:50:11
    Od: "SINister" <f...@c...pl>

    > - ale czy bedzie z czego pociagnac ?

    Jak to z czego pociagnac ?
    Mozesz mi wytlumaczyc bo nie rozumiem co masz na mysli?

    Pozdrawiam!

  • 4. Data: 2003-10-27 20:43:56
    Temat: Odp: Odszkodowanie za kradziez z rozbojem
    Od: "try" <t...@p...onet.pl>

    > Jak to z czego pociagnac ?
    > Mozesz mi wytlumaczyc bo nie rozumiem co masz na mysli?

    Jeśli sprawca/sprawcy nie mają majątku/dochodów to z czego ściągniesz ?

  • 5. Data: 2003-10-27 21:04:35
    Od: "SINister" <f...@c...pl>

    > Jeśli sprawca/sprawcy nie mają majątku/dochodów to z czego ściągniesz ?

    Ale oni nie sa wszyscy jeszcze pelnoletni wiec chyba w takim wypadku
    placa rodzice ? czy sie myle ? a jesli nie ma dochodu to sprawy w swoje
    rece bierze komornik !

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-27 22:19:50
    Od: "js" <b...@d...com.pl>

    tak bierze komornik ale z czego wezmie jak nie bedzie bo rodzice maja po 250
    zł zasilku i co po 10 zł. przez 30 lat bedziesz dostawal ? 10 zł minus
    koszty komornicze . Dla tego zorientuj sie czy masz jakies szanse na
    odszkodowanie ( czy beda wyplacalni ) a komornik za grosze tez sie nie
    bedzie szarpal

    JS

  • 7. Data: 2003-10-28 08:56:33
    Od: "SINister" <f...@c...pl>

> [...]
    > koszty komornicze . Dla tego zorientuj sie czy masz jakies szanse na
    > odszkodowanie ( czy beda wyplacalni ) a komornik za grosze tez sie nie

    Mysle ze zarowno ich majatek jak i dochody sa warte zachodu
    ale dobrze zorientuje sie jeszcze dokladniej. Wielkie dzieki za pomoc !

    Pozdrawiam !