  • 1. Data: 2003-04-27 05:53:48
    Temat: Spoldzielcze prawo wlasnosci do lokalu
    Od: Andrzej Drewno <d...@t...pl>

    Witam,
    mam spoldzielcze prawo wlasnosci do lokalu mieszkalnego we wrzesniu ub.r.
    zazadalem od S.M. zawarcia ze mna przez S.M. umowy notarialnej i
    przeniesienia na mnie prawa wlasnosci tego lokalu na prawo odrebnej
    wlasnosci.
    Otrzymalem we wrzesniu ub.r. pokretna odpowiedz, ze pisemnie mnie powiadomia
    - terminu jednak nie podali.
    Bylem w S.M. i dowiedzialem sie, ze stan prawny nieruchomosci Spoldzielczych
    i gruntowych jest uregulowany (sporzadzone akty notarialne i wpisy do ksiag
    wieczystych).
    I moje pytanie - ile czasu ustawowo ma S.M., by moja prosbe zalatwic i czy w
    mysl obowiazujacych przepisów musi (czy moze ale nie musi) to zalatwic.

    --
    Andrzej Drewno