  • 1. Data: 2003-04-26 22:43:28
    Temat: Kupno mieszkania
    Od: "Adam" <a...@o...pl>

    Mam pytanie- wplaty developerowi na mieszkanie syna
    dokonywane przed data zawarcia malzenstwa - wplaca matka i
    wplaca corka raty - czy przed zawarciem malzenstawa (data
    zawarcia) nie wchodzi do wspolnego majatku
    czyli w przypadku gdyby sie rozwiedli synowa nie ma prawa
    zadac podzialu majatku w postaci mieszkania??
    Z gory dziekuje za merytoryczna odpowiedz.

  • 2. Data: 2003-04-27 04:53:02
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Adam" <a...@o...pl> wrote in message
    > Mam pytanie- wplaty developerowi na mieszkanie syna
    > dokonywane przed data zawarcia malzenstwa - wplaca matka i
    > wplaca corka raty - czy przed zawarciem malzenstawa (data
    > zawarcia) nie wchodzi do wspolnego majatku
    Nie wchodzi.
    O szczegółach niech się jakiś fachowiec wypowie.
    Co to znaczy kupno, wpłata pierwszej raty, podpisanie umowy przedstępnej,
    czy też otrzymanie aktu notarialnego / przydziału. Żeby nie było
    niespodzianek w postaci ślub był w połowie wpłacania rat i czyje to teraz
    jest.

    > czyli w przypadku gdyby sie rozwiedli synowa nie ma prawa
    > zadac podzialu majatku w postaci mieszkania??
    Nie ma.

    > Z gory dziekuje za merytoryczna odpowiedz.

    Kupić mieszkanie na obojga młodych, nie tylko na jedno.
    No chyba, że wam na tym zależy, żeby synową ... w skarpetkach.