  • 1. Data: 2002-04-01 17:11:12
    Temat: Spóldzielcze mieszkanie własnosciowe.
    Od: "ASDiK" <a...@i...pl>

    Cześć !
    Mam pytanie - czy interesowaliście się tematem wyprostowania sytuacji
    prawnej ze spółdzielnią jeśli chodzi o mieszkanko. Może macie jakieś
    konkretne rozwiązania do podpowiedzenia.
    Sytuacja taka : mieszkanie z własnosciowym tytułem spółdzielczym, brak
    księgi wieczystej.
    Proszę o radę.
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2002-04-01 17:33:19
    Temat: Re: Spóldzielcze mieszkanie własnosciowe.
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Mon, 1 Apr 2002, ASDiK wrote:

    > Sytuacja taka : mieszkanie z własnosciowym tytułem spółdzielczym, brak
    > księgi wieczystej.

    Chyba nie problem założyć? Tyle że w zależności od metrażu mieszkania może
    to kosztować od 500 do 1000 zł, no i czeka się dłuuuuugo.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-01 22:14:31
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Czy zalozenie ksiegi (czyt. uregulowanie syt. prawnej)
    podniesie wartosc mieszkania?

  • 4. Data: 2002-04-01 22:31:53
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Mike G." <g...@w...pl> napisał:

    > Czy zalozenie ksiegi (czyt. uregulowanie syt. prawnej)
    > podniesie wartosc mieszkania?

    IMHO - nie sądzę.

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 5. Data: 2002-04-02 13:13:07
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 2 Apr 2002, Mike G. wrote:

    > Czy zalozenie ksiegi (czyt. uregulowanie syt. prawnej)
    > podniesie wartosc mieszkania?

    Wartość na pewno nie, wiarygodność w oczach nabywcy - być może.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 6. Data: 2002-04-03 05:55:42
    Od: "ASDiK" <a...@i...pl>

    A czy w momencie upadku spółdzielni mam jakieś zabezpieczenie bez ksiegi
    wieczystej ????

  • 7. Data: 2002-04-04 08:03:49
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Trzeba pamiętać o tym, że spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu to nie
    własność. Najpierw należy wyodrebnić własność na mocy ustawy o
    spółdzielniach mieszkaniowych. Można pozostać w spółdzielni i mieć
    mieszkanie na własność.
    Piotr